ik dobber nog lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik kom net binnen lopen had ook even lekker gezwommen. Nu alles even opengezet om de ergste warmte uit het huis te krijgen
dat snap ik wel eigenlijkquote:
Doe dat maar even ergens anders, net een link geplaatst dat meeroken ook dodelijk isquote:
O jeeee tequilaquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:29 schreef Jippie68 het volgende:
D
[..]
Dat geloof ik graag!
Dan maar
[ afbeelding ]
,
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja niet normaal. Gelukkig heb ik gisteren een airco goedkoop kunnen aanschaffen. Gaat dus bivakkeren op de slaapkamer worden ben ik bang als het zo doorgaat met die hittequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja bagger he nachts ook je drijft je bed uit!
En we kunnen alleen maar klagen haha![]()
![]()
, doe hem uit en ga verderrrquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe dat maar even ergens anders, net een link geplaatst dat meeroken ook dodelijk is
Ja, had ik ook wel gewild, maar moest op tijd voor het eten naar huis. Vanavond nog een poolpartyquote:
rond zwembad van 3meter doorsne achter het huisquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heerlijk zwembad of in open zee
Ben je in de tuin aan het werk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef PlymouthFury het volgende:
Was al bekend
[..]
, doe hem uit en ga verderrr
mde drzelf een ukkelquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom Ukkel in de TT of wordt dat niet het Belgische plaatsje bedoeld?
ik spring snachts ff naakt in mn zwembad en dan nat en naakt tussen de lakens en weejegebeente dat mr.Lexy spannende plannen heeft dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met naakt in zwembad springenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet normaal. Gelukkig heb ik gisteren een airco goedkoop kunnen aanschaffen. Gaat dus bivakkeren op de slaapkamer worden ben ik bang als het zo doorgaat met die hitte
Oh ik heb een rechthoek van 3x2 meter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
rond zwembad van 3meter doorsne achter het huis
ik jou een lulquote:
ook lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh ik heb een rechthoek van 3x2 meter.
als het maar 1 is met een goede hydratatie anders wordt je huid zo droogquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Jippie68 het volgende:
Nog tips voor een lekkere body lotion voor na het zonnen?
MAn man manquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Oh wacht, Ukkel is helemaal geen klein Belgische plaatsje, is onderdeel van Brussels gewest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |