Heb inderdaad vandaag verschillende mensen met "gewone" handschoenen aan gezien in de winkel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfscan kun je op je smartphone doen, dan hoef je vrijwel niets aan te raken op die terminal.
Pinnen kan contactloos, alleen pincode nodig bij hoger dan 25 euro
Even handschoenen aandoen dus, gewoon simpele dunne handschoentjes (ik zou geen latex nemen maar bijvoorbeeld fiets/fitnesshandschoenen) zodat je niet elke 3 minuten je handen moet wassen.
We kunnen ook overdrijven he. 3 jaar geleden is er nog een gigantische griepgolf geweest met 9000 meer doden dan normaal. In Nederland alleen. Hoor je niemand over.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)ie-2017-2018-voorbij
[..]
Wat is oud eigenlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef capricia het volgende:
Hoe doen jullie het met je (oude) ouders? Halen jullie de boodschappen voor ze? Of laat je ze dat zelf nog doen?
Mijn moeder is 71. En heeft vorig jaar haar man (mijn vader dus) verloren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Wat is oud eigenlijk?
Ik woon ver weg van m’n ouders, maar maak me wel een beetje zorgen eigenlijk. Omdat ze toch wat ‘ouder’ zijn (zestigers).
Oh jeetje. Wat naar. Als ik bij haar in de buurt zou wonen, zou ik het wel brengen hoor. Desnoods voor de deur zetten en weggaan. Altijd beter dan dat ze zelf naar de supermarkt gaat denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn moeder is 71. En heeft vorig jaar haar man (mijn vader dus) verloren.
Ze is echt alleen in huis.
Ik durf niet meer bij haar op de koffie want risico.
Maar die boodschappen hè. Ze gaat elke dag met de rollator de supermarkt in.
Ik weet niet waar ik goed aan doe.
Dat wil ik dus ook gaan doen. Ze woont 10 auto-minuutjes bij me vandaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:11 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Oh jeetje. Wat naar. Als ik bij haar in de buurt zou wonen, zou ik het wel brengen hoor. Desnoods voor de deur zetten en weggaan. Altijd beter dan dat ze zelf naar de supermarkt gaat denk ik.
Mijn ouders zijn 75 en 76 en ik en mijn zus doen boodschappen voor ze. Ze mogen van mij best naar buiten om te wandelen en fietsen maar niet naar winkels en daar houden ze zich ook netjes aan. Ik zet de tassen voor de deur en stuur ze een tikkie. Even op een paar meter afstand een kort praatje en voor de rest veel bellen en appen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef capricia het volgende:
Hoe doen jullie het met je (oude) ouders? Halen jullie de boodschappen voor ze? Of laat je ze dat zelf nog doen?
Ik ga dit nogmaals voorstellen. Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 75 en 76 en ik en mijn zus doen boodschappen voor ze. Ze mogen van mij best naar buiten om te wandelen en fietsen maar niet naar winkels en daar houden ze zich ook netjes aan. Ik zet de tassen voor de deur en stuur ze een tikkie. Even op een paar meter afstand een kort praatje en voor de rest veel bellen en appen.
Een van die bonusacties betreft het volgende product:quote:Om capaciteit in de logistieke keten te creëren én om alle winkels zo goed mogelijk te kunnen bevoorraden hebben we moeten besluiten om een aantal acties op het laatste moment niet door te laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Elke dag even Zoomen, Skypen of wat dan ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook gaan doen. Ze woont 10 auto-minuutjes bij me vandaan.
Maar ja, blijft ze dan binnen? En wordt ze niet gek alleen?
Je zet echt iemand in eenzame opsluiting.
Weet je. Ik bel morgen gewoon weer. En dan leg ik het nog een keer uit. De regels. En dan mag ze zelf kiezen wat ze wil doen.
Het zijn tenslotte ook volwassenen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
Een van die bonusacties betreft het volgende product:Dit had ik dan wel weer humor gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja Zoiets. Het houdt me wel bezig allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Elke dag even Zoomen, Skypen of wat dan ook.Samen eten achter Skype.
Mij ook. Van de week hoorde ik nog iemand brallen: ach, in een gewoon jaar gaan er 3.000 mensen dood aan de griep, onzin dit allemaal! Ja, tot het je eigen (groot)ouders zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja Zoiets. Het houdt me wel bezig allemaal.
Als eerder gepost. Belde mijn pa om niet naar winkel te gaan. Zwaar hartpatiënt. Kunnen het niet meer terugdraaien maar drukken hem op het hart dat niet meer te doen. Ze wonen nota bene 50 meter van een Jumbo. Genoeg scholieren vrij om even boodschappen te doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef capricia het volgende:
Wat een goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Elke dag even Zoomen, Skypen of wat dan ook.Samen eten achter Skype.
Huh, ik wist niet dat je daarvoor nog de grens over mag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef Alieda-R het volgende:
Ben vanmorgen in Bunde (Duitsland) boodschappen gaan doen bij de Lidl, meteen om 7u in de ochtend. Alle schappen vol en er waren maar een paar klanten in de winkel. Ik ga nu liever daar naartoe dan naar een winkel bij mij in de buurt, die 20 minuten rijden heb ik er wel voor over want als ik zo vroeg in de ochtend naar Duitsland ga kan ik tenminste boodschappen doen zonder allemaal hamsteraars om me heen.
Duitsland heeft veel grenzen dichtgegooid. Maar die met Nederland nog nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:08 schreef Kaji het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet dat je daarvoor nog de grens over mag.
tip: neem een stompje potlood of een lege pen mee om in te toetsen. mocht je bang zijn dat daar na afloop virusdeeltjes aan blijven plakken dan flikker je die buiten bij de uitgang in de afvalbak. zo raak je niks aanquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:23 schreef Morri2 het volgende:
[..]
pincode intoetsen op smerige toetsenbordjes
Ze doen het nog zelf maar ik heb wel aangeboden het voor ze te doen mochten ze dat willen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef capricia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |