abonnement Unibet Coolblue
pi_192121963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef Kaji het volgende:

[..]

Alsof we opeens allemaal heel veel paracetamol nodig gaan hebben. :')
Ik eet nooit paracetamol maar afgelopen dinsdag t/m zaterdag 8 stuks per dag :X
pi_192121991
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 16:25:26 #28
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192122000
Houdbare melk en van dat blikvlees. Hey, we hebben dat niet nodig hè :') Ik snap dat nooit.
Ik haal altijd melk in een melkhuisje van een boer, daar komt sowieso maar 1 persoon tegelijk en je hebt een sleutel nodig als je het wil halen. Dus verse melk blijft wel toekomen ;)
Maar al zou dat stoppen dan zou ik het ook heel goed redden.

Eieren zat, onze kippen vinden het al volop lente.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_192122056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Houdbare melk en van dat blikvlees. Hey, we hebben dat niet nodig hè :') Ik snap dat nooit.
Ik haal altijd melk in een melkhuisje van een boer, daar komt sowieso maar 1 persoon tegelijk en je hebt een sleutel nodig als je het wil halen. Dus verse melk blijft wel toekomen ;)
Maar al zou dat stoppen dan zou ik het ook heel goed redden.

Eieren zat, onze kippen vinden het al volop lente.
Niet iedereen heeft kippen.
Of een boer in de buurt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192122076
Trouwens, melkdrinkers :')
Is allang bewezen dat melk niet goed is voor volwassenen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192122093
Precies hier is het keine eier.
pi_192122117
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:29 schreef Sigaartje het volgende:
Trouwens, melkdrinkers :')
Is allang bewezen dat melk niet goed is voor volwassenen.
Van sojamelk krijg je tietjes.
Dat is ook bewezen.
  woensdag 18 maart 2020 @ 16:40:58 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192122368
Makro heeft goeie voorraad hoor ik. Ook blikvoer nog ruim voorradig in bijvoorbeeld Den Bosch en Best.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192122376
zie in plaats van foto's van lege schappen nu juist foto's van gevulde schappen. met locatie erbij vermeld. het echte nut daarvan is mij niet bekend. elke 4 uur worden de schappen bijgevuld en er zijn geen leveringsproblemen gemeld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 18 maart 2020 @ 16:48:54 #35
25470 SoSolid
Danke danke
pi_192122548
Ik heb trouwens weinig problemen met het feit dat er een boel op is hoor, ik kan elke dag lekker vers koken. Die schappen zijn goed gevuld.
xxx
pi_192122937
Dagelijks vers koken lukt hier gelukkig ook nog meer dan prima.

Maar ben toch erg blij met veel vriesruimte en om standaard al voor 2 maanden voorraad in huis te hebben. Vers gekookte maaltijden in de vriezer en soepen. Brood, vlees... ouderwets veel voorraad aanleggen kan nooit kwaad.
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 17:08:40 #37
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192123009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft kippen.
Of een boer in de buurt.
Klopt, maar in de winter eten wij gewoon geen eieren.
En je kunt ook zonder melk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_192123052
Plaatselijke Aldi's diepvries geheel leeg, op wat vieze dingen na, die ik zelf ook niet zou kopen.
pi_192123228
Blijkbaar heeft de Jumbo hier een regel ingevoerd dat je maximaal twee pakken wc-papier per klant mag meenemen. Althans, dat hoorde ik ze net vertellen aan een boze meneer die z'n winkelkarretje vol had geladen met het spul.

Pleepapier daar dus weer redelijk goed verkrijgbaar. Schappen met bepaalde soorten pasta's wel nog leeg.
pi_192123327
Geen wc-papier hier. En ik heb het echt nodig nu. Mensen zijn sneu.
pi_192123484
Ben vanmorgen in Bunde (Duitsland) boodschappen gaan doen bij de Lidl, meteen om 7u in de ochtend. Alle schappen vol en er waren maar een paar klanten in de winkel. Ik ga nu liever daar naartoe dan naar een winkel bij mij in de buurt, die 20 minuten rijden heb ik er wel voor over want als ik zo vroeg in de ochtend naar Duitsland ga kan ik tenminste boodschappen doen zonder allemaal hamsteraars om me heen.
pi_192123535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef Alieda-R het volgende:
Ben vanmorgen in Bunde (Duitsland) boodschappen gaan doen bij de Lidl, meteen om 7u in de ochtend. Alle schappen vol en er waren maar een paar klanten in de winkel. Ik ga nu liever daar naartoe dan naar een winkel bij mij in de buurt, die 20 minuten rijden heb ik er wel voor over want als ik zo vroeg in de ochtend naar Duitsland ga kan ik tenminste boodschappen doen zonder allemaal hamsteraars om me heen.
In Duitsland hamsteren ze toch ook wel?
pi_192123689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:26 schreef Mar_an het volgende:

[..]

In Duitsland hamsteren ze toch ook wel?
Ja maar niet om 7u in de ochtend. 'S avonds na sluitingstijd en in de ochtend voor openingstijd vullen ze daar de schappen dus zodra de winkel open is zijn alle schappen vol. Pas na een uur of 8 begint de drukte.
pi_192123732
Ik wist niet wat ik zag toen ik mijn wekelijkse bestelling ophaalde bij de AH pick up point.
Kerel die echt iets van 12 isolatieboxen aan vers spul besteld had :') stationwagens die helemaal nokkie vol gepropt werden. Ze hadden nu gewoon geen nieuwe klanten moeten aannemen voor pick up/bezorgen, de slots zitten toch altijd een dag van te voren vol, laat dat paniekvolk lekker de tering krijgen. AH meisje maakte nog een opmerking dat het haar opviel dat alleen de vaste klanten netjes buiten wachten tot ze aan de beurt zijn. Met z'n allen in zo'n klein hok gaan staan. :')
VIESMAD nu.
pi_192124629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet wat ik zag toen ik mijn wekelijkse bestelling ophaalde bij de AH pick up point.
Kerel die echt iets van 12 isolatieboxen aan vers spul besteld had :') stationwagens die helemaal nokkie vol gepropt werden. Ze hadden nu gewoon geen nieuwe klanten moeten aannemen voor pick up/bezorgen, de slots zitten toch altijd een dag van te voren vol, laat dat paniekvolk lekker de tering krijgen. AH meisje maakte nog een opmerking dat het haar opviel dat alleen de vaste klanten netjes buiten wachten tot ze aan de beurt zijn. Met z'n allen in zo'n klein hok gaan staan. :')
VIESMAD nu.
Ze zouden gewoon een maximum moeten stellen nu... eigenlijk.
pi_192124640
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:31 schreef quirina het volgende:

[..]

Van sojamelk krijg je tietjes.
Dat is ook bewezen.
Ontkracht.
pi_192124670
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het gedonder begint pas als het virus echt de kop opsteekt. Nu is er eigenlijk niet veel aan de hand. Als er een lockdown komt, heb je dus straks enorme rijen voor de supermarkt, zoals iemand dat hier al opmerkte. Ik moest bij de apotheek langs voor een simpel receptje, en die lieten maar twee tegelijk binnen. Daar stond al een hele rij. Dan praat je nog maar over een apotheek, moet je nagaan wat er gebeurt als een supermarkt mensen druppelgewijs binnenlaat. Ik moet daar echt niet aan denken. Dan eet ik maar een bordje macaroni extra. Ik ga echt niet in zo'n oostduitse rij staan.
Zag in Amsterdam ook al een drogist met een rij wachtenden. Gek om te zien.
pi_192124715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 18:10 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ze zouden gewoon een maximum moeten stellen nu... eigenlijk.
Eens
pi_192124792


Vanmiddag om 17:00...
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 18 maart 2020 @ 18:19:02 #50
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192124827
Veel halflege schappen hier. Brood was er dan weer in overvloed.

Vergeleken met zaterdag wel rustig in de supermarkt. Toen echt volle karren wcpapier voorbij zien komen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')