ze was wel bij de briefingquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef _I het volgende:
[..]
Oh, ja, vast wel. Heb der nog niet gezien.
Hij heeft geen tegenvraag beantwoord inderdaad. Was enkel verwijten maken en drammen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee het is niet alleen wat Wilders zegt, maar ook wat hij zegt. Hij herhaalt zichzelf continue en luistert totaal niet naar de vragen.
Bijna, maar ik blijf nog wel liever bij demagoog.quote:
Bij haar was het veel discussieren, nooit neukenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:43 schreef _I het volgende:
[..]
Halsema? Vast wel. Als je lang genoeg wacht.
Dit dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het dus, het is Wilders, wat hij ook zegt, we gaan er tegenin. En morgen komen ze met "zijn" maatregelen en hebben ze het helemaal zelf bedacht.
Ja dat fragment van Sjaak de Gouw heb ik toen al even opgeslagen. Niet dat we daar ooit iets aan gaan hebben dat ik dat opgeslagen heb maar wilde het nooit meer vergeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
GGD directeur: maar wij zijn een beetje stout
Bron: eind februari bij Op1
Vond het wel altijd leuk om naar te kijken. Zeker met Pechtold.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij haar was het veel discussieren, nooit neuken
Doe es niet. Zegt meer over jou dan over de rest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:46 schreef Fretwork het volgende:
Net 2 uur lang heldere uiteenzetting gehad en na 3 kwartier is de domheid hier al weer terug. Chapeau
Feitelijk heeft niemand een lockdown uitgesloten als maatregel. Alleen niet een maatregel die men nu wil inzetten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het dus, het is Wilders, wat hij ook zegt, we gaan er tegenin. En morgen komen ze met "zijn" maatregelen en hebben ze het helemaal zelf bedacht.
Maar het is geen totale lockdown dus dan telt het niet. Tot zoverquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is de strategie van alle Europese landen vrijwel identiek met alleen wat nuance verschillend. Hier zijn scholen dicht, mensen werken zover mogelijk allemaal thuis, horeca is dicht, etc. Dit komt toch al redelijk dichtbij een lockdown zoals ze die in België ook hebben.
Ja zelfs zonder filterquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Adames het volgende:
Nu we een maand lang nauwelijks vliegen, mogen we dan nu wel weer 120 rijden?
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij is de strategie van alle Europese landen vrijwel identiek met alleen wat nuance verschillend. Hier zijn scholen dicht, mensen werken zover mogelijk allemaal thuis, horeca is dicht, etc. Dit komt toch al redelijk dichtbij een lockdown zoals ze die in België ook hebben.
Vind ik ook, hoor. Wat vooral verschilt is hoe het wordt uitgelegd, maar in grote lijnen lijkt het beleid in diverse Europese landen inmiddels best veel op elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |