SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Haal wat doorzichtig plastic bij de bouwmarkt en hang dat op met punaises. Gat erin voor het geld en mooi gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb niet direct plexiglas liggen helaas.
Wel alles continu ontsmetten. En vrij brede toonbank dus die 1.5m afstand is er sowieso. Maarja helpt dat?
Hoop gewoon op verscherping van maatregelen en dat we dicht mogen, dan is er niks meer aan de hand.![]()
Dat stellen ze alleen niet, ze stellen kritische vragen op het gekozen beleid. Dat is zijn taak als politicus volgens mij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar vraag me af waarom politici het beter denken te weten dan experts![]()
Waar kan ik die hamsteren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Revanches het volgende: Mondkapjes gearriveerd in Nederland vanuit China . Bron: nieuws op radio
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Mensen die kritiek hebben op Wilders hebben Wilders Derangement Syndrome, alles wat hij zegt klopt en is overal 1 op 1 terug te vinden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit is dan ook vooral bedoeld voor z'n achterban, valt daar in de vruchtbare grond.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:08 schreef matthijst het volgende:
Makkelijk Geert, beetje schoppen en geen andere oplossing hebben.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar het duurt iets van 10 dagen voordat de maatregelen effect hebben...True! Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet nu al effect hebben, duurt nog tot eind maart.![]()
![]()
"Alles wat ik zeg is conform de waarheid"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb nog geen vraag gehoord.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat stellen ze alleen niet, ze stellen kritische vragen op het gekozen beleid. Dat is zijn taak als politicus volgens mij.![]()
Trololoquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die kritiek hebben op Wilders hebben Wilders Derangement Syndrome, alles wat hij zegt klopt en is overal 1 op 1 terug te vinden.![]()
Worden inmiddels wel vaak vrijgesproken voor zover ik weet. Of in ieder geval niet meer vervolgd. Maar dus zeker bij de wat oudere of meer conservatieve artsen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dat is best heftig. Pfffff, maffe dingen die door deze crisis de revue passeren...."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee gewoon een hoepel om je heupen met 75cm radius (dus 1.77m² oppervlak). Als iedereen dat doet het je altijd 1.5m afstand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan de setting.
Als je 1 persoon op straat tegen komt dan is dat een andere berekening dan in een groep op een plein met mensen voor, naast en achter je.![]()
Zullen we het hier hebben over de inhoud en deposts achterwege laten?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 13:11:29 ]![]()
Neehoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die kritiek hebben op Wilders hebben Wilders Derangement Syndrome, alles wat hij zegt klopt en is overal 1 op 1 terug te vinden.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik kan hier niet naar luisteren hoorOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik heb het ook gelezen, 80.000 mondkapjes en 50.000 handschoenen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:07 schreef Revanches het volgende:
Mondkapjes gearriveerd in Nederland vanuit China . Bron: nieuws op radio
Wij hebben hun 2 maanden geleden geholpen en zij nu ons, werd er gezegd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: