Wie mist jou nou ooitquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien ga jij mij wel eerder missen
Nee dit is voor iedereen nieuw ook mensen die erover gaan.. en die zitten ook in een lastig pakket..quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, men weet niet wat goed of niet goed is he
dit soort berichten krijg je idd elke keer weer, grijpen alles aan om ook even in de aandacht te komen, want stel dat je te weinig aandacht hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Dotteke het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)niet-roker~ad044b09/
Ik weet wel toen ik geopereerd was aan longkanker mijn longarts al zei, kijk uit bij rokende mensen. Mee roken is net zo slechtquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit soort berichten krijg je idd elke keer weer, grijpen alles aan om ook even in de aandacht te komen, want stel dat je te weinig aandacht hebt
Brengt zoveel moois ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:58 schreef Jippie68 het volgende:
Deprimerende wereld momenteel, gelukkig heb ik diverse streamabbo's
Nou zie het nog niets moois brengen hoorquote:
ja weet ik, maar dit soort groepen, organisaties etc, grijpen mijns inziens de problemen aan (ongeacht welke problemen ook hoor) om ook even in de spotlight er bij te gaan staan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet wel toen ik geopereerd was aan longkanker mijn longarts al zei, kijk uit bij rokende mensen. Mee roken is net zo slecht
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja weet ik, maar dit soort groepen, organisaties etc, grijpen mijns inziens de problemen aan (ongeacht welke problemen ook hoor) om ook even in de spotlight er bij te gaan staan.
Zette gisteren The Messiah op, maar momenteel trek ik alleen HIMYM als afwisseling van alle nieuwsprogramma 'squote:
Goede seriequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zette gisteren The Messiah op, maar momenteel trek ik alleen HIMYM als afwisseling van alle nieuwsprogramma 's
Is toch niets mis mee, sommige mensen hebben van nature meer aandacht nodig dan anderen. Ze moeten alleen geen Fakenews verspreiden, voor de rest heb ik er geen moeite mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja weet ik, maar dit soort groepen, organisaties etc, grijpen mijns inziens de problemen aan (ongeacht welke problemen ook hoor) om ook even in de spotlight er bij te gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |