volgens mijj is het een remote desktop van het rijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
als dat zo is maak je dan maar vast klaar voor een stapel irritaties. De online producten zijn echt een ramp om mee te werken vind ik
ach, ik haal alleen de spoedjes eruitquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende allemaal he
En op een ipad werken vind ik persoonlijk niet fijn
Heeft hij goede punten dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe er gehandeld worden in verband met de Corona
jij hebt murp nog nooit in t echt gezien dus.... want hij zou blij zijn als zn gezicht zo mooi komt te staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk maar uit,straks blijft je gezicht zo staan
Nee stem niet op hemquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu niet of stem je sowieso op wilders?
quote:
Jawel, over dat er snel een lockdown moet komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij goede punten dan?
Ja wa is wijs en wat niet wie doet waar goed aan
Blijft moeilijk allemaal
Nee, weet maar van heel weinig hoe ze eruit zien..quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt murp nog nooit in t echt gezien dus.... want hij zou blij zijn als zn gezicht zo mooi komt te staan
Ben niet eens over een lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, over dat er snel een lockdown moet komen
Maar zijn gewoon veel mensen met verschillende mening.
Lukt je toch niet, ga mij te veel missenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik was al van plan je te gaan negeren
quote:Sta ik te flirten op het werk bij het koffie apparaat .. blijkt het mijn eigen vriend te zijn #thuiswerken
dat is ook een tegenvaller danquote:
Dat zullen we nog wel eens zien dametjequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lukt je toch niet, ga mij te veel missen
in het geval van diegene die het plaatst wonen ze net samen dus denk ik dat dat mee valtquote:
Dat hopen we dan maarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het geval van diegene die het plaatst wonen ze net samen dus denk ik dat dat mee valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oké meneertjequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien dametje
Ja, men weet niet wat goed of niet goed is hequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, over dat er snel een lockdown moet komen
Maar zijn gewoon veel mensen met verschillende mening.
Wie weet wel...quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien ga jij mij wel eerder missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |