halfquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
Iedereen hard thuis aan het werk of vakantie aan het houden?
est engquote:
Ik heb een ipad van het werk waar ik half op kan werken, maar ik wacht thuis op mn connect account zodat ik "echt" thuis kan werken. De overheid krijgt heel veel verzoeken nu om thuis te kunnen werkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Half hard, of je ene helft thuis en de andere op het werk
Beetje wel ja, zal het wel goed gaan met Murp?quote:
en dan lekker alles in de online versie van office doen zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb een ipad van het werk waar ik half op kan werken, maar ik wacht thuis op mn connect account zodat ik "echt" thuis kan werken. De overheid krijgt heel veel verzoeken nu om thuis te kunnen werken
don't mention the warquote:
Vind ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken ja.
Enge vent is het.
quote:
quote:
Waarop?quote:
geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan lekker alles in de online versie van office doen zeker?
Hoe er gehandeld worden in verband met de Coronaquote:
was ik net zag toen ik hem nu aanzet gaat het oa over de gevolgen die mensen kunnen hebben als ze wel het virus hebben gehad en dan niet de lichte vormquote:
Wat een ellende allemaal hequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb een ipad van het werk waar ik half op kan werken, maar ik wacht thuis op mn connect account zodat ik "echt" thuis kan werken. De overheid krijgt heel veel verzoeken nu om thuis te kunnen werken
als dat zo is maak je dan maar vast klaar voor een stapel irritaties. De online producten zijn echt een ramp om mee te werken vind ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |