quote:Het nieuws van de Nederlandse superverspreider, die samen met 37 andere Nederlanders van 3 tot 13 maart in Zuid-Afrika op wijnreis was, heeft er goed ingehakt. Vorige week zou de man aan het einde van zijn trip griepachtige verschijnselen hebben vertoond, waarop hij zich in een Kaaps ziekenhuis liet testen op het coronavirus. De uitslag kwam positief terug, waarna hij meteen werd geïsoleerd.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goedemiddag.
Ik hoop dat voetgroeten nog mag?
[ afbeelding ]
als het waar is is de aarde verlorenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef Dotteke het volgende:
o o o o o o o o
ik kan niets zeggen maar als het waar is
o o o o o o o o
word je ook altijd zo vrolijk van de intro song?quote:
Wat Dot?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef Dotteke het volgende:
o o o o o o o o
ik kan niets zeggen maar als het waar is
o o o o o o o o
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
word je ook altijd zo vrolijk van de intro song?
quote:De zangeres begint haar verhaal met een grapje: „Zoals je ziet heb ik iets minder goed geslapen. Het wordt er niet beter op.” Ze voegt daar aan toe dat de situatie haar niet in de koude kleren is gaan zitten. „Toch wel een soort lichtelijke paniekaanval gehad vannacht. Benauwd ook. Maar denk dat dat komt door de spanning van alles”, aldus Anouk.
Supermarkten blijven openquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:10 schreef aKboR het volgende:
In België ook de winkels dicht..
Had ik toch moeten hamstern??
Eraan hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Laten we daar nog maar niet aan denken
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:11 schreef aKboR het volgende:
pfffffft
H A M S T E R E N ! ! !
(@:nizno verander je UI)
Sowieso tot ergens halverwege meiquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:13 schreef skysherrif het volgende:
We gaan denk ik persoonlijk nog wel maanden thuiswerken, 6 april moet je echt niet aan denken.
Man o man wat bezielt die lui om toch te gaan reizen nu hequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Nizno het volgende:
potverdikkie
https://www.telegraaf.nl/(...)eider-in-zuid-afrika
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |