Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor twee keer Master of puppets achter elkaar
Eerst van Apocalyptica en daarna Metallica.
"Weer al een stoel, die krijg ik bij iedere date."quote:
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over Apocalyptica gesproken, het nieuwe album bevalt me beter dan die ervoor
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Coronaquote:
Cell-0quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik dan ook maar eens opzoeken.
Ik denk alleen dat ik mijn oude bureaustoel nog naar beneden haal. Eetkamerstoel is net een centimeter te laag om lekker te werken. Voor een dag prima, maar voor weken iets minder. Ben alleen bank dat ik het laminaat sloop met een bureaustoel, dus daar nog ff een oplossing voor bedenken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ook wel blij met mijn set-up hier thuis. Alleen mis wel wat schermen als ik alles tegelijk zou willen doen.
Sup?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik iemand tref zonder Corona
Ik gewoon de regering in China, die wisten ergens in November blijkbaar al dat er iets goed mis was.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
"wij zien nog geen noodzaak voor kantoorpersoneel om thuis te werken"
Stond gisteren in de mail
Ze denken het niet te redden financieel en we doen service aan prioritaire installaties, zoals ziekenhuizen, pi's, zorg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is je werk? Ik heb het idee dat sommige delen waar nog niet zoveel te doen is iedereen denkt van “ach, nog niet zo belangrijk voor ons”
Losdop is op zijn werk net zo geliefd als hier zeg je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem van een deel van het kantoorpersoneel afwillen; scheelt weer een ontslagvergoeding.
Ik ben vooral benieuwd of China nu al die achterlijke markten gaat uitbannen waar alles wat geen mens is wordt geslacht en verkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die knakker die zo nodig vleermuis in z'n soep moest wel een tik geven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |