Die heeft duidelijk niet in zijn elleboog gehoest en papieren zakdoekjes gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Ik las iets over een Nederlandse superverspreider in zuid Afrika.
Het is alleen een premium bericht op telegraaf.
Iemand meer info die het wel kan lezen ?
https://www.telegraaf.nl/(...)eider-in-zuid-afrika
Openen in een incognito tabblad en je kunt het lezen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Dat na 4 weken IC je nog 6-12 maanden moet revalideren en dus niet kan werken en misschien geen boodschappen kan doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zet jij er dan ajb ook bij wat dan zo confronterend is, voor de meelezers?
Sorry
Aangepast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef KennyPowers het volgende:
Maar waarom is de TT nou van CoV-2 naar CoV-2-2 gegaan
Je kan wel boodschappen doen, maar lichamelijke arbeid misschien niet. Omdat al je spieren verzwakt zijn na 4 weken niet bewegen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat na 4 weken IC je nog 6-12 maanden moet revalideren en dus niet kan werken en misschien geen boodschappen kan doen
Link openen in incognito vensterquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
In het noorden zijn ze druk bezig met de voorbereidingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef RAVW het volgende:
In het noorden zitten ze niets te doen op het IC terwijl in het zuiden geen mensen genoeg hebben
op het IC ....
Waarom gaan die lui in het noorden tijdelijk niet helpen in het zuiden ??
Het revalideren kan zo lang duren. Volledig herstel is er waarschijnlijk niet. Dan is boodschappen doen het hoogst haalbare. Tenminste, dit is wat ik er van begreepquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat na 4 weken IC je nog 6-12 maanden moet revalideren en dus niet kan werken en misschien geen boodschappen kan doen
Hangt er een beetje vanaf wat je drinkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef butz0rs het volgende:
Heeft er al iemand (Baudet?) gevraagd of 10s adem inhouden en veel drinken helpt?
Wat is dat voor een flauwekul?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:21 schreef _I het volgende:
Ben je niet langer besmettelijk na 24 uur?
Dat hangt van het ziekenhuis af. Als mensen nodig zijn, dan zijn ze 'beter' na 24 uur, ondanks dat onderzoeken anders zeggen. Das lokaal beleid.
Dat deed ik toch één post later? Of bleef die niet plakken in vorige topic?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Zet jij er dan ajb ook bij wat dan zo confronterend is, voor de meelezers?
Sorry
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef _I het volgende:
Hij heeft het maar over de keel.
Maar onderzoek wijst uit dat het aan het einde van de ziekte in de feces zit en niet de keel.
Wel weer een minpuntje Jaap. Dit doe je niet goed.
Ik kijk gelijk heel anders naar #flattenthecurve.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het revalideren kan zo lang duren. Volledig herstel is er waarschijnlijk niet. Dan is boodschappen doen het hoogst haalbare. Tenminste, dit is wat ik er van begreep
Wanneer ze je voordeur dichtlassen wordt het allicht lastig ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Ligt aan de maatregelen die dan gelden.
Niet op mensen poepen als je ziek bent geweest is natuurlijk een hele nuttige tipquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef _I het volgende:
Hij heeft het maar over de keel.
Maar onderzoek wijst uit dat het aan het einde van de ziekte in de feces zit en niet de keel.
Wel weer een minpuntje Jaap. Dit doe je niet goed.
Er is natuurlijk ook nog een tussenoptie, waarbij men alle niet noodzakelijk winkel én bedrijven dicht doet, waarbij men nog wel gewoon mag wandelen, fietsen e.d.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als je het land in complete lockdown gooit en je alleen naar je werk of de supermarkt mag.
Groep van 38 reizigers, eentje bleek corona te hebben. 12 anderen ziek, 30 wijnhuizen die de groep bezocht heeft dicht. Reizigers zijn terug in NL en in zelfisolatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat is er nu live?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Baudet veegt echt de vloer aan met al die zogenaamde “experts”.
Jah, dit is wazig. Als het een keuze is hoelang een besmetting duurt.quote:
In combinatie met een samenscholingsverbod, dat zie ik een dezer dagen wel gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook nog een tussenoptie, waarbij men alle niet noodzakelijk winkel én bedrijven dicht doet, waarbij men nog wel gewoon mag wandelen, fietsen e.d.
Dan heb je én een veel controleerbaardere verspreiding als dat nu het geval is, én men mag gewoon nog recreëren.
quote:
Hij is niet eens aan het woord... en zijn laatste vraag was sensatie belust. Werd juist goed weerlegd door Gommers.quote:
Ik vind dit nog kwalijker dan de carnaval vier je in kleine groepen opmerking.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:24 schreef _I het volgende:
[..]
Jah, dit is wazig. Als het een keuze is hoelang een besmetting duurt.
Lastig deze. zie het door de vingers, maar onthou het wel.
*schrijft in dagboek
Ik ben inderdaad wel benieuwd waar ze alle beademingsapparatuur vandaan willen halen. Er is wereldwijd vraag naar beademingsapparatuur, dus volgens mij is dit alleen mogelijk als je een eigen fabrikant hebt of als je de beademingsapparatuur al hebt staan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Kyran het volgende:
Opschalen naar 3000 IC bedden mogelijk ja? Inclusief beademingsapparaten?
Interessant, nooit eerder gehoord ook. Als dat waar is hebben we iets meer ruimte, maar zelfs dan is het maar een extra 2-4 dagen aan patiënten.
Waarschijnlijk wel net genoeg om de grootste piek op te vangen.
Alle uitstel die je nu doet zorgt voor grotere capaciteit naar de toekomst toe. Daarom is het voornaam juist niet nu de bom al te laten ontploffen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Kyran het volgende:
Opschalen naar 3000 IC bedden mogelijk ja? Inclusief beademingsapparaten?
Interessant, nooit eerder gehoord ook. Als dat waar is hebben we iets meer ruimte, maar zelfs dan is het maar een extra 2-4 dagen aan patiënten.
Waarschijnlijk wel net genoeg om de grootste piek op te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |