Ik af en toe eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben tegen de DT hier vaak al op. Maar kom s'nachts maar niet hier. Je ziet dat het bij sommige een DTSNV aan het worden is
que?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben tegen de DT hier vaak al op. Maar kom s'nachts maar niet hier. Je ziet dat het bij sommige een DTSNV aan het worden is
Geen regen bij jou helaas op de buienradar te zien..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh regen, dan ga ik juist daarop wachten
der zal maar een vogel corona krijgen en net boven je was goed hoestenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
je verwacht dat mensen ver kunnen sputteren tot bij jou in de tuin?
en mijn beddegoed hangt dus ook lekker in de openlucht van de logeerkamer
Ja, dat weet ik.quote:
DTSNV?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euh jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
der zal maar een vogel corona krijgen en net boven je was goed hoesten
DTS NachtVerslavingquote:
Deze print ik uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat snap ik, doe je eindelijk eens wat terug voor dat je al zo lang op hun zolder aan het rukken bent en af en toe beneden je kop laat zien om te eten
Ok meer voor de gezelligheid hoor, zeggen ze hier allemaal maar ondertussenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.Nou ik ga echt niet op zitten voor een paar puntjes hoor
Heb ik vorige maand ook niet gedaan.
ahaaaaaaaaaaquote:
zet hem op een tegeltje. dan kan jouw moeder ook lachen.quote:
Jij bent nooit op punten jacht? Je knokt er het hardst voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:15 schreef PlymouthFury het volgende:
O
[..]
Ok meer voor de gezelligheid hoor, zeggen ze hier allemaal maar ondertussen
Beetje de hersenen van de medespelers prikkelen MrsLquote:
sowquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet hem op een tegeltje. dan kan jouw moeder ook lachen.
Kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent nooit op punten jacht? Je knokt er het hardst voor.
Mijn moeder heeft geen humorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zet hem op een tegeltje. dan kan jouw moeder ook lachen.
Heb ik zelf ook hoor, ben helemaal niet met mijn eigen punten bezigquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:17 schreef Nizno het volgende:
ik ben echt niet goed in dit spel. veel te veel lol in het slowchatten om er om te denken dat als er niemand na me post dat ik dan mezelf blok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |