Hoe laat gaat de zon onder vanavond en komt de maan op?quote:
Wijd open. zon blijft achter wolken. Mad nuquote:
quote:
kan ook iddquote:
geen ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de zon onder vanavond en komt de maan op?
Van mad komt onweerquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wijd open. zon blijft achter wolken. Mad nu
lekker, ik dacht ook gebakken ei te gaan maken tot ik brood wilde pakken en daar nog twee kleine gehaktballetjes van mams in zag liggen en dacht.... ja gehaktballetjes op broodquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga lekker roerei maken met tomaat..
had je nog gelezen wanneer de hoogste supermarktverkopen waren?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Nee, zo erg graag wil ik het ook niet weten
Lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga lekker roerei maken met tomaat..
h dat deed ik zelf alquote:
Ja gisteren avond al, en ik zeg je bericht vanmorgen. Je had gelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je nog gelezen wanneer de hoogste supermarktverkopen waren?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren avond al, en ik zeg je bericht vanmorgen. Je had gelijk
Mooi weer om de ramen te lappen vandaag nizquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
dat hoor ik altijd graag even ter bevestiging
Dat is ook lekker beetje mosterd eropquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker, ik dacht ook gebakken ei te gaan maken tot ik brood wilde pakken en daar nog twee kleine gehaktballetjes van mams in zag liggen en dacht.... ja gehaktballetjes op brood
Zo lekker he, ghb op broodquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker, ik dacht ook gebakken ei te gaan maken tot ik brood wilde pakken en daar nog twee kleine gehaktballetjes van mams in zag liggen en dacht.... ja gehaktballetjes op brood
ach dan had jij me de punten afgepakt dus het maakte geen verschilquote:
mayo, want had geen zin in mosterdquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook lekker beetje mosterd erop
uhuh, helemaal met de balletjes van mams, die maakt ze zo mooi formaat dat ze precies op 1 boterham passen en er niet te veel gehakt is maar ook niet te weinigquote:
Nouuuuuquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedemorgen Sky![]()
Lekker geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |