Wordt er een beetje verdrietig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Over anderhalf uur komen de cijfers weer
Zie JIppie niet meer zoveel de laatste dagenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Nizno het volgende:
nog maar 20 punten dan ben ik 68eippij voorbij
dat hoor ik vaker idd.quote:
is jammer dta die knul het zo serieus neemt, terwijl hij ook normaal mee zou kunnen postenquote:
Dat is wel jammer ja, soms is hij ineens best gezellig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker idd.
[..]
is jammer dta die knul het zo serieus neemt, terwijl hij ook normaal mee zou kunnen posten
Kan je dat niet terug zien op je telefoon? Op de meeste kan dat welquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Nizno het volgende:
hmz... belt net een mobiel nummer naar mn vaste telefoon.
bijzonder want er zijn er maar 4 mensen die dat nummer kennen, waar ik er 1 van ben.
neem ik op, meteen de verbinding verbroken. nu kan ik dat nummer niet terug zoeken en baal ik want wilde wel weten waar dat nummer van was.
nee alleen als ik het gesprek niet aanneemquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dat niet terug zien op je telefoon? Op de meeste kan dat wel
sara corona?quote:
misschien ben je opgelicht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Nizno het volgende:
hmz... belt net een mobiel nummer naar mn vaste telefoon.
bijzonder want er zijn er maar 4 mensen die dat nummer kennen, waar ik er 1 van ben.
neem ik op, meteen de verbinding verbroken. nu kan ik dat nummer niet terug zoeken en baal ik want wilde wel weten waar dat nummer van was.
door een NL mobiel nummer?quote:
Je weet het maar nooit met al die coronaquote:
ow ja dat kan wel natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met al die corona
ja de hamsters hebben genoeg pleepapier nu.quote:
quote:8 uur applaudisseren.... Wat een succes!!!
Ik vond 8 uur wat lang dus ben er na 5 minuten mee gestopt.
Was weer opquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de hamsters hebben genoeg pleepapier nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |