Was het maar weer zo feest he dat iedereen weer lekker kon doen wat hij of zij wilquote:
Ja, je hebt ze er altijd tussen zittenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
Puntjes voor iedereen![]()
Altijd fijn dat niet iedereen de regels van de webinar volgt. Lekker galmend omdat mensen de microfoon niet uit zetten enzo. Man man man
Voor sommige wel blijkbaar hahaquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig kan de organisator mensen dempen. Maar zo moeilijk is het toch niet instructies op te volgen.
Apart dat het zo verschilt per keer wie je hebt..quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef Dotteke het volgende:
3 tot 4 x .
de ene week 2 de andere drie dan weer een keer 4 ligt er aan welke ik heb
Ja acupunctuur heb ik niet iedere week bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Apart dat het zo verschilt per keer wie je hebt..
Ja blijkbaar wel. Af en toe vind ik het treurig hoe het met de technologische kennis gesteld is binnen het bedrijfquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor sommige wel blijkbaar haha
Je zou inderdaad verwachten dat zulke mensen toch wel er meer van weten..quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel. Af en toe vind ik het treurig hoe het met de technologische kennis gesteld is binnen het bedrijf
Groot bedrijf dus wel veel verschillende mensen maar sommige leven nog in het stenen tijdperk heb ik het ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zou inderdaad verwachten dat zulke mensen toch wel er meer van weten..
Bonjourquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:50 schreef PlymouthFury het volgende:
Een heel goede morgen allemaal! Van wat er nog over is.
Ja, dat was hilarisch dot. Waarschuwde nog van pas op met posten voor Dt lapo. Maar je haalt ze gewoon dus. Dev heeft gelijk de OP veranderd haha, telt wel door.quote:
Prachtig tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat was hilarisch dot. Waarschuwde nog van pas op met posten voor Dt lapo. Maar je haalt ze gewoon dus. Dev heeft gelijk de OP veranderd haha, telt wel door.
Hahaha en je hoeft geen broek aanquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
Wel een voordeel van zo'n online uitleg is dat ik gewoon kan vreten zonder dat mensen het opvalt
Wel uitkijken dat je dan niet smaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef dud0r het volgende:
Wel een voordeel van zo'n online uitleg is dat ik gewoon kan vreten zonder dat mensen het opvalt
Ik denk al dat ik weet wie haha. Punten snel halen hier word steeds minder, en maakt het nog spannender. Word gewoon drukker en populairder dts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig toch
Vanmorgen was al iemand weer boos hier over.
Dat ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hahaha en je hoeft geen broek aan
Microfoon moet uit staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je dan niet smakt
Ja, ik ga er echt niet voor wakker blijven hoor. Nee het was niet die persoon die je denkt, denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik denk al dat ik weet wie haha. Punten snel halen hier word steeds minder, en maakt het nog spannender. Word gewoon drukker en populairder dts.
Ik ga teletext ff af snuffelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Nu zeggen ze weer 20.000 mondkapjes uit China, meer volgen
Chai tea lattequote:
Valt mee iddquote:
Dank voor deze steunquote:
Ik bescherm je tegen boomersquote:
Ik bescherm je tegen boomersquote:
Maar koffie is njet viesquote:
#antiboomerquote:
Wow nice quote FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik bescherm je tegen boomers
[..]
Maar koffie is njet vies
Ik ben het vaak eens met de boomers hoor.quote:
Ok, heb je dat gezien op 1 nu? Of zit ik een herhaling te kijken? Wel interessant dit. Ben er ook net uut.quote:
Maar dat is dan ook geen koffiequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Thee is lekker koffie is vies, behalve latte macchiato of choco cappuccino
Dat thee vies is, is dat op tvquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, heb je dat gezien op 1 nu? Of zit ik een herhaling te kijken? Wel interessant dit. Ben er ook net uut.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben het vaak eens met de boomers hoor.
Boze witte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |