Viel wel mee tochquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik mis hem met zijn korte lontje
(lol)quote:
Vriend. Vandaag weer een thuiswerkdagje?quote:
Ik verwacht er weinig van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, de nieuwe pedalen zijn binnen. Moet wel direct een Playseat erbij, want zo op m’n bureaustoel werkt het voor geen moer. Gebruik nu de koppeling als rem, en zodra ik die playseat heb schroef ik die loadcellrem erop. Genot wordt dat.
Niet gekliktquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef Bradge-TV het volgende:
Ik ga maar even online een beetje slap ouwehoeren. Geen doen zo
https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ/live
Loadcell schijn je wel sneller van te worden. Moet nu alleen nog een triple monitor setup voor beter zicht.quote:
Heb je wel talent?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Loadcell schijn je wel sneller van te worden. Moet nu alleen nog een triple monitor setup voor beter zicht.
Ik durf wel te zeggen dat ik aanleg heb. Heb ook veel Formule 1 gezien de afgelopen jaren, en daar leer je veel van.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik aanleg heb. Heb ook veel Formule 1 gezien de afgelopen jaren, en daar leer je veel van.
Maar meedoen is natuurlijk belangrijker dan winnen zeg ik altijd maar. HAHAHAHAHA
Nooit geweest. Zit liever veilig achter m’n stuurtje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga eens naar de kroeg man.
Oneeee..
Fasten your seatbelts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit geweest. Zit liever veilig achter m’n stuurtje.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal wel ergens in de goot liggen
Nee man. Niet werkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Vandaag weer een thuiswerkdagje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |