Ik vergat hem weleens.... in de OP, maar dat werd dan weer niet gewaardeerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Er was wel een OP! Ik weet het weer. En die werd op een gegeven moment steeds langer. Allemaal rotzooi stond erin. Maar daar mocht je niks van zeggen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vergat hem weleens.... in de OP, maar dat werd dan weer niet gewaardeerd
Het spel is begonnen als poging om het ONZ forum wat drukker te maken, dus eigenlijk probeert het het omgekeerde te doen als de titel doet vermoeden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou, gelezen... das niet handiG :n
Dit werkt contra- anti- verslavend
Yepquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Was dat topic met commentaar op de streams?
Reversed psych... I get itquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het spel is begonnen als poging om het ONZ forum wat drukker te maken, dus eigenlijk probeert het het omgekeerde te doen als de titel doet vermoeden.
Dat zou je willen.quote:
Niet te veel moelijke woorden gebruiken, anders begrijpen @engine en ik het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reversed psych... I get it
Nee, die is er tot de laatste dag geweest (met korte onderbreking)quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een dagafsluiting.
Maar dat werd later toch maar weer teruggedraaid.
Sinds dat laatste keer dat daar gezeik over wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die weg? Kun je voorstellen hoe vaak ik naar de OP kijken
Maar dat hoorde er een beetje bijquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:40 schreef engine het volgende:
[..]
Sinds dat laatste keer dat daar gezeik over was
Eeeuh usericons... wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
68quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ongeveer wel, mijn geheugen gaat achteruit
Jij dacht dat aloa het erbij ging laten zitten nu?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat hoorde er een beetje bijLange discussies over wie er wel of niet in de OP "mocht"
Krijgen we dat niet meer terug?
Plaats je UI maar in de OPquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat hoorde er een beetje bijLange discussies over wie er wel of niet in de OP "mocht"
Krijgen we dat niet meer terug?
Begrijpelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ongeveer wel, mijn geheugen gaat achteruit
ONZ / [ronde 27] Het dodetopicspel #5388 Bolkerdiebolkbolk!quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh usericons... wat moet ik me daar bij voorstellen?
Die AVA's aan de linkerkant werken hier..,. dus dat is het niet.
Je houdt het nu al voor gezien?quote:
Die klaagt over alles, of er nu wel UIs in de OP staan of nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jij dacht dat aloa het erbij ging laten zitten nu?
Neee... ik opt out voor OP registratie... of zoietsquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je houdt het nu al voor gezien?
Ik had ooit UIs van willekeurige Fokkers in de OP gezet (danny, iwanius, etc etc), maar dat was ook niet goed.quote:
Is er een feest binnenkort?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neee... ik opt out voor OP registratie... of zoiets
Ben er nog wel ff ... ben een masker aan het printen en rum aan het stoken... time is futile.
Sorry maar vlgs mij was het dr. Mikey die er steeds in liep te kutten door mensen te verwijderenquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Die klaagt over alles, of er nu wel UIs in de OP staan of niet
Heeft Dr Mikey er nog niet over gepost in ONZ FB?quote:Op woensdag 18 maart 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het prima zonder UI, weer wat gezeik minder
vast welquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft Dr Mikey er nog niet over gepost in ONZ FB?
Klopt, die had een erg "sterke" mening over wie er wel en niet in de OP mochtquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sorry maar vlgs mij was het dr. Mikey die er steeds in liep te kutten door mensen te verwijderen
Werd toen hier besproken met de mods waar hij bij wasquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee die nog nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Staat weer een ui in de OP.
Kunnen ze allemaal weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |