Die momenten koester ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn momenten
[..]
boeren doe ik niet vaak. deed ik ook niet met cola trouwens.
heel soms nog wel na de melk, das dan een melkboer
dealquote:
die wil je niet horen, ik ga ook geen youtubefilmpje zoeken want dat kan ik echt niet aanquote:
roze smiliesquote:
Roze is een lievelingskleur van me.quote:
een zangeres?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
die wil je niet horen, ik ga ook geen youtubefilmpje zoeken want dat kan ik echt niet aan
ja soort vanquote:
ik ben meer een blauwig meisjequote:Op woensdag 18 maart 2020 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roze is een lievelingskleur van me.
Oké Ellie.quote:
gewoon lekker rustig naar radio 2quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waar luister jij dan naar niznootje
rustig hequote:
Nee, dat spreekt van karakter en dat je je niets aantrekt van zuurpruimen "die zogenaamd weten hoe dit spel werkt"quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:49 schreef Nizno het volgende:
mezelf dubbel blokken is wel heel dom he?
ik heb hier niets interessants op te zeggen maar ik wil het gesprek ook niet dood laten bloedenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon lekker rustig naar radio 2
of lekkere jaren 60 en 70 muziek.
Ik ben niet zomaar een burger.quote:
KOMT ER EVEN 1 MET GESTREKT BEEN IN ZO ZEGquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat spreekt van karakter en dat je je niets aantrekt van zuurpruimen "die zogenaamd weten hoe dit spel werkt"
kom je hier wel vaker? lekker weer he, als de regen er niet is. Zag ik je hier vorige week ook al niet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik heb hier niets interessants op te zeggen maar ik wil het gesprek ook niet dood laten bloeden
[ afbeelding ]
is dit je type een beetje???
gelukkig heb ik geen idee van hoe dit spel werktquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat spreekt van karakter en dat je je niets aantrekt van zuurpruimen "die zogenaamd weten hoe dit spel werkt"
kan er mee door, maar ben iets gecharmeerder van iets hogere leeftijdquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik heb hier niets interessants op te zeggen maar ik wil het gesprek ook niet dood laten bloeden
[ afbeelding ]
is dit je type een beetje???
Waarom denk je toch altijd dat ik het over jou heb?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
KOMT ER EVEN 1 MET GESTREKT BEEN IN ZO ZEG
ben te moe om met iets gevats te komenquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
kom je hier wel vaker? lekker weer he, als de regen er niet is. Zag ik je hier vorige week ook al niet?
Ik ben het middelpunt van de aandachtquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom denk je toch altijd dat ik het over jou heb?
Zoals?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen idee van hoe dit spel werkt
[..]
kan er mee door, maar ben iets gecharmeerder van iets hogere leeftijd
o o.. wordt het bedjetijd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben te moe om met iets gevats te komen
Ik probeerde maar watquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben te moe om met iets gevats te komen
je wilt een voorbeeld?quote:
lekker hoor..quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
vera farmiga is knap en wat ouder
quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef aKboR het volgende:
mensen welterusten![]()
![]()
Maak er een fijne nacht van..
Geen idee wie ze is, maar wel mee eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
slaap lekker keerlquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef aKboR het volgende:
mensen welterusten![]()
![]()
Maak er een fijne nacht van..
ja zou kunnen... dan zou ik dr denk ik beter moeten zien ook qua bewegen, ben zinnigquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel bekende actrice!quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie ze is, maar wel mee eens
Ohmmm die haarstijl is niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zou kunnen... dan zou ik dr denk ik beter moeten zien ook qua bewegen, ben zinnig
maar dit is wel iets
[ afbeelding ]
de stem is wat minder aan ze praat maar qua uiterlijk kan deze er ook wel mee doorquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohmmm die haarstijl is niet zo mijn ding.
Smaakverschil moet er wezen
Bates Motel heb ik wel eens een aflevering of zo van gezien, maar staat me weinig meer van bij. Voor 46 ziet ze er prima uit (en nu krijg ik waarschijnlijk 50% van de vrouwelijke DTSers achter me aan met een deegrollerquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best wel bekende actrice!
Oa van Bates Motel, The Conjuring, Boy in the striped pyjamas
je mist de 390quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
@:mario, kom je 'gezellig' meeposten? Pesten mag niet.
ow ze heeft ook andere kapsels op rechts dan hequote:Op woensdag 18 maart 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohmmm die haarstijl is niet zo mijn ding.
Smaakverschil moet er wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |