Ja, en die man die uit Italie kwam hebben ze ook vrolijk Carnaval laten vieren met virus en al.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze hebben het helemaal niet geprobeerd te stoppen. Het was al lang en breed in NL voordat het rivm het ontdekte en doorhad.
Ja maar dat vier je in kleine groepjes, dus daar kan het niet mis gegaan zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en die man die uit Italie kwam hebben ze ook vrolijk Carnaval laten vieren met virus en al.
To make a long story short: we're in this mess for the long haul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit is wat Rutte gisteren vertelde. Lijkt erop dat Nederland qua gedachtegang op de goede weg zit, maar ze nog wel het achterliggende wiskundige model moet finetunen. De komende tijd dus maar flink wat tests uitvoeren in heel Nederland.
Wat heeft eigenlijk in Italie zelf die shitstorm veroorzaakt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en die man die uit Italie kwam hebben ze ook vrolijk Carnaval laten vieren met virus en al.
Statistieken uit Wuhan gaan uit van 0.5% (15-44) jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:35 schreef HeatWave het volgende:
OK, de Boomer Remover kan echt de kast in, in Dallas meerdere patienten in de 20 en 30 zonder bijkomende ziektes etc liggen kritiek. (@:steve)
Hebben ze nooit kunnen achterhalen volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft eigenlijk in Italie zelf die shitstorm veroorzaakt?
Een groep chinese toeristen in Milaan ofso?
Die ene chinees die aan de paus stond te trekken. Dat was op zn minst opmerkelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft eigenlijk in Italie zelf die shitstorm veroorzaakt?
Een groep chinese toeristen in Milaan ofso?
Wel typisch zo'n moment wat je precies dient te vermijden.quote:
Ik las net dat een volledige tijdelijke lockdown alsnog tot de mogelijkheden behoort, afhankelijk van de IC toestroom. Is toch gewoon een pragmatische aanpak?quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:02 schreef HeatWave het volgende:
Lekker ontopic dit.
Shit gaat aan, vliegveld in de VS is bijna dicht, flight controllers ziek, gevangenissen laten kleinere criminelen vrij zodat ze geen cellen hoeven te delen.
En we zijn net begonnen.
Jawel, het is niet gek ofzo, maar er komt nog veel meer vrees ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik las net dat een volledige tijdelijke lockdown alsnog tot de mogelijkheden behoort, afhankelijk van de IC toestroom. Is toch gewoon een pragmatische aanpak?
Als ze het in mijn slaap komen injecteren wens ik ze veel succesquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:09 schreef KingRoland het volgende:
Wacht dus eigenlijk zitten we thuis om op onze beurt te wachten voor corona?
quote:The literature presented in this review strongly suggests that nicotine alters the homeostasis of the RAS by up-regulating the detrimental angiotensin converting enzyme (ACE)/Angiotensin (Ang)-II/Ang-II type 1 receptor (AT1R) axis and down-regulating the compensatory ACE2/Ang-(1-7)/Mas receptor axis, contributing to the development of CVPD.
quote:However, we observed significantly higher ACE2 gene expression in smoker samples compared to non-smoker samples. This indicates the smokers may be more susceptible to 2019-nCov and thus smoking history should be considered in identifying susceptible population and standardizing treatment regimen.
Denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik denk dat er heel veel mensen corona hebben gehad zonder iets van te merken en inmiddels zijn genezen. Deze personen zijn dus immuun en zijn dus geen gevaar meer voor iemand.
Heb ik dit goed begrepen?
nee, lees de op a.u.bquote:Op woensdag 18 maart 2020 01:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik denk dat er heel veel mensen corona hebben gehad zonder iets van te merken en inmiddels zijn genezen. Deze personen zijn dus immuun en zijn dus geen gevaar meer voor iemand.
Heb ik dit goed begrepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |