Wel benauwd? Indien ja, gewoon bellen. Niet dat ze iets gaan doen ..... maar toch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef Zak het volgende:
Opeens 39.7... gevoel alsof mijn lichaam in elkaar geduwd wordt en mijn huid in brand start. Maar geen hoesten of keelpijn. Dus zal maar niet bellen.
Risico van het vak. Ze proberen er wel alles aan te doen. Wij moeten eerst nog 3 weken thee drinken alvorens we besluiten wat bij te bouwen. Oja ziekenhuisbaasje wel 10% bijbetalen aub.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet ook op de koop toenemen dat er eens een gebouw in elkaar stort. Overleef je corona, krijg je een bak beton op je donder en ga je alsnog de pijp uit.
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef _I het volgende:
[..]
Leger aan de grens, politieposten in de wijk.
Ja, dat geeft paniek. Dus bouw je dat zo langzaam mogelijk op in een tijd waarin elke dag telt.
Precaire balans.
Wie kan je nu eigenlijk bellen? Huisartenspost ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel benauwd? Indien ja, gewoon bellen. Niet dat ze iets gaan doen ..... maar toch.
Wat kansloos ook eigenlijk nu ik er zo opeens over nadenk
Of je verdwijnt random in een zwart gat midden op straatquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet ook op de koop toenemen dat er eens een gebouw in elkaar stort. Overleef je corona, krijg je een bak beton op je donder en ga je alsnog de pijp uit.
En met name beangstigend, vind ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Cool !!!!
https://nvic.nl/sites/nvi(...)20Pandemie_DEEL1.pdf
Maat van mij gaat zelden op oefening. Vrij belangrijke functie. Regelt o.a. inkoop apache onderdelen en stuurt 200 man aan hier op de kazerne.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele oefening is afgekapt, doen ze niet zomaar denk
Je kan voor de gezelligheid toch even bellenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel benauwd? Indien ja, gewoon bellen. Niet dat ze iets gaan doen ..... maar toch.
Als de Luchtmacht gaat dan worden ze meestal gewoon in Hotels gedroptquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maat van mij gaat zelden op oefening. Vrij belangrijke functie. Regelt o.a. inkoop apache onderdelen en stuurt 200 man aan hier op de kazerne.
Twee ziekenhuizen in tien dagen en dan nog eens 40.000 personeel ingevlogen uit andere delen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
China had toch ziekenhuisje gebouwd in 6 weken tijd? Dat is wel respect hoor, doen er alles aan.
zeker als ze heel Las Vegas opslot gooien dan heb je echt een heel groot geld stroom minder maar dat zullen ze wel doen nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer 90% van de inkomstenbron volgens mij
Aliexpress godenquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Twee ziekenhuizen in tien dagen en dan nog eens 40.000 personeel ingevlogen uit andere delen.
Zij hadden de blauwdrukken nog liggen uit SARS tijd. Gewoon even met honderden graafmachines etc aan het werk geweest. Kijken of ik die filmpjes kan terugvinden, was echt indrukwekkend.
quote:De taskforce vertaalt “very advanced age” in bovenstaande tabellen als een leeftijd hoger dan 80 jaar.
Yup.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie kan je nu eigenlijk bellen? Huisartenspost ofzo?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Twee ziekenhuizen in tien dagen en dan nog eens 40.000 personeel ingevlogen uit andere delen.
Zij hadden de blauwdrukken nog liggen uit SARS tijd. Gewoon even met honderden graafmachines etc aan het werk geweest. Kijken of ik die filmpjes kan terugvinden, was echt indrukwekkend.
Even opmeten met de elleboogquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben stom. Heb genoeg voedsel in huis, ook medicatie en vitaminen. Alleen een goed werkende temp meter niet.
Verdomd.
Had ie geen zware lekkages even later?quote:
Beetje Oppervlakkig ademen maar dat is vast van pijn. Aangezien ze toch niks doen twijfel ik ook om te bellen. Alles is al overbelast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat waren de meeste mensen toen nog naïef in Nederland.quote:
Een paar topics terug kwam iemand met de tip van een vleesthermometer voor de BBQ, wel uitkijken voor het scherpe puntjequote:Op woensdag 18 maart 2020 00:10 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben stom. Heb genoeg voedsel in huis, ook medicatie en vitaminen. Alleen een goed werkende temp meter niet.
Verdomd.
Facetime?quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef junkiexp het volgende:
Morgen hebben we de 20 weken echo van onze nieuwe aanwas.
Ik mag als toekomstige vader helaas niet mee, dat is wel echt kut maar wel begrijpelijk.
Zeker gezien de historie (vorige keer ging het niet zo heel soepel) had ik er graag bij willen zijn.
De kwaliteit en veiligheids eisen liggen daar ook wel 55 keer lager dan hier in nlquote:
Dat is kut, daar wil je toch wel bij zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef junkiexp het volgende:
Morgen hebben we de 20 weken echo van onze nieuwe aanwas.
Ik mag als toekomstige vader helaas niet mee, dat is wel echt kut maar wel begrijpelijk.
Zeker gezien de historie (vorige keer ging het niet zo heel soepel) had ik er graag bij willen zijn.
toen zeg maar gerust nog steeds ......quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat waren de meeste mensen toen nog naïef in Nederland.
Hmmm weinig kans.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:11 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat de beurs weer een beetje bij gaat trekken
Uitstel tot later dit jaar en anders 2021.quote:Op woensdag 18 maart 2020 00:03 schreef hjansen82 het volgende:
Er wordt beweerd dat de F1 in Zandvoort niet doorgaat. Was al te verwachten natuurlijk.
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-naar-zandvoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |