Een of andere Engelsman zei dit. En wij zijn ook wel een opstandig volkje wat je niet zomaar binnen kan houden. Hij heeft echt wel een valide puntquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NieuwsuurDiezelfde toko die liep te schreeuwen dat Clinton EASY zou winnen, die Nieuwsuur? Die nemen we niet meer serieus.
Ik heb voor de zekerheid extra vogelvoer ingekocht. Voor 6 maand genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het kattengrit was anders helemaal uitverkocht, hoor?
Ik kijk nergens meer raar van op in dit land sinds het leger 'pang pang' moet roepen bij schietoefeningen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef quirina het volgende:
Er zijn minder doden in Duitsland omdat de ziekenhuizen veel beter materiaal hebben. Hier in Nederland moeten de artsen hun mondkapjes uitwassen en die van de pedicure gebruiken. Vind je het raar dat er dan hier meer doden vallen?
Echt hoe belachelijk is het dat er hier in Nederland zo weinig materiaal is !
Nieuwsuur roept wel vaker dingen die achteraf fakenews blijken te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat trouwens onzin is, net een Skype sessie gehad vanuit LA en iedereen zit daar in lock down dus.
Mijn vriendin heeft dat nog weten te scoren paar weken terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het kattengrit was anders helemaal uitverkocht, hoor?
Klopt inderdaad, ik heb contact gehad met collega's uit LA.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat trouwens onzin is, net een Skype sessie gehad vanuit LA en iedereen zit daar in lock down dus.
Mag je daar ook niet naar buiten enzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of je het virus te vreten moet geven.quote:
Seriously 😒quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer raar van op in dit land sinds het leger 'pang pang' moet roepen bij schietoefeningen.
tegen de tijd dat we weer een normaal leven hebben , dan heb je ze allemaal wel 6 keer gezien hoor :-)quote:
De vriezer gegeten? Lekker man een plak ijs op je bordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Heb in plaats van voedsel in te slaan eigenlijk juist deze week de vriezer leeggegeten. Vandaag even ontdooid. De lades gaan weer dicht
Hebben wij ook gedaan voor de zekerheid. Jimmy kan nu tot en met medio juli zijn buikje rond eten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen maar even een voorraad hondenvoer inslaan, je weet maar nooit.
Bezuinigen op de zorg en niet op de nutteloze managers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:40 schreef quirina het volgende:
Er zijn minder doden in Duitsland omdat de ziekenhuizen veel beter materiaal hebben. Hier in Nederland moeten de artsen hun mondkapjes uitwassen en die van de pedicure gebruiken. Vind je het raar dat er dan hier meer doden vallen?
Echt hoe belachelijk is het dat er hier in Nederland zo weinig materiaal is !
Ja, wat wil je nou!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:46 schreef junkiexp het volgende:
Nu wordt er harder verwijderd dan gepost
Ja de bezem maakt overurenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:46 schreef junkiexp het volgende:
Nu wordt er harder verwijderd dan gepost
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:47 schreef Sfancta het volgende:
Kreeg net bericht dat mijn oma ziek aan het worden is, en dat veel sneller gaat dan bij een griep of verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |