is beter dan niksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Met een beetje pech krijgen we alleen maar dit soort live-topics.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
Als iemand mij effe update over komende Eracing over wanneer?
Dan kan ik ze in de OP zetten
Was nog huishoudelijk klusjes aan het doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kwam dit tegen door een mention ong een uur vooraf
Awesomequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beide Barrichello's in race 2 hoor ik net
Je moet die uit de OP ook niet hebben. Denk ik. Ff spieken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:01 schreef vosss het volgende:
Ik ben de link kwijt want die uit de op begint pas over 4 minuten zegtie?
Hey er staat 1(!!!) link in dit topic. Op welke link klik ik dan denk jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet die uit de OP ook niet hebben. Denk ik. Ff spueken.
Zó dom ben je toch niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey er staat 1(!!!) link in dit topic. Op welke link klik ik dan denk je
quote:
Toerwagen coureur die in de WTCR en IMSA rijdtquote:
Nederlandse toerwagencoureur. Rijdt vaak voor BMW en ook in de WTCR en op Le Mansquote:
Ai..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:14 schreef Starflyer het volgende:
"Damage is on" in deze race, dus een crash en je ligt eruit, aldus Norris
is het zo ernstig?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:12 schreef F1gamer het volgende:
Als ik nog werk heb na deze corona paniek,
Wat?+ Hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:12 schreef F1gamer het volgende:
Als ik nog werk heb na deze corona paniek, dan neem ziggo racing.
Tijdelijk contract en woon in gebied wat niet werkgelegenheid moet hebben. Maar wel in branche voor corona gedoe veel vraag was.quote:
Wat?! Hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:12 schreef F1gamer het volgende:
Als ik nog werk heb na deze corona paniek, dan neem ziggo racing.
Dat is naar ja. Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tijdelijk contract en woon in gebied wat niet werkgelegenheid moet hebben. Maar wel in branche voor corona gedoe veel vraag was.
bummer zeg ...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Tijdelijk contract en woon in gebied wat niet werkgelegenheid moet hebben. Maar wel in branche voor corona gedoe veel vraag was.
Op Twitchquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:17 schreef vosss het volgende:
Iemand een linkje van norris zijn eigen stream?
https://www.twitch.tv/landonorrisquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:17 schreef vosss het volgende:
Iemand een linkje van norris zijn eigen stream?
Wij leveren:quote:
Denk daar ook iets mis meegingquote:
Dat mis je wel eens tijdens een F1 GPquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat mis je wel eens tijdens een F1 GP
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gerechtigheid dan
KARMA (op zijn Alonso)
Iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:43 schreef Vriezzer het volgende:
Daarom is Verstappen zo goed. Tering wat heeft hij veel racecraft.
Van sommige games zitten hele stadions vol...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
Dat we ooit met enige spanning naar simracing zouden zitten te kijken. Wat een tijden.
Tot de volgende keer.
Dagelijkse streams t/m zondag van Lando iig, nu ook weer bezig met Max en nog een lading andere coureurs.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:28 schreef shiz het volgende:
Lando is aan het streamen, staan er nog wat dingen met Max ingepant?
Beetje lol trappen op volgens mij Sonoma?quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dagelijkse streams t/m zondag van Lando iig, nu ook weer bezig met Max en nog een lading andere coureurs.
https://www.twitch.tv/landonorris
quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje lol trappen op volgens mij Sonoma?
Dat lijkt zijn handelsmerk te worden in simracesquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name een lekker gevecht tussen Verstappen en Norris, die er niet langs kwam en hem dus in de laatste ronde maar aan de kant beukte.
Dat is natuurlijk ook wel het leuke aan dit soort spelletjes, lekker racen en als het niet lukt even ragen en iemand eraf beuken en dan weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt zijn handelsmerk te worden in simraces![]()
Geen stewards die je een straf geven en daar eerst uren over debatteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel het leuke aan dit soort spelletjes, lekker racen en als het niet lukt even ragen en iemand eraf beuken en dan weer opnieuw beginnen
Precies, Norris ramde frontaal het halve veld en vroeg Antonio Felix da Costa om de zwarte vlaggen even te deleten, niks aan het handjequote:Op donderdag 19 maart 2020 08:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geen stewards die je een straf geven en daar eerst uren over debatteren.
Please, no punterino, Jimmer!quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel het leuke aan dit soort spelletjes, lekker racen en als het niet lukt even ragen en iemand eraf beuken en dan weer opnieuw beginnen
Dit is wat ik tot nog toe hebquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
-stond er al-
EDIT Kan er iemand een overzicht maken vd series en de data + tijden? Want ik begin het overzicht kwijt te raken
@Nattekat of @zoem kunnen jullie de OP aanpassen met het bovenstaande uit de quote?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is wat ik tot nog toe heb
Za 18.00 uur All-Stars Esports Battle
Za 19.00 uur Nascar All Star race
Za 19 30 uur IMSA Sebring SuperSaturday
Zo 18.30 uur eNASCAR iRacing Pro Invitational Series
Zo 19.00 uur Not the Bahrain Grand Prix
Zo 21.00 uur F1 eSports race Bahrain
Nu al hierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:03 schreef F1gamer het volgende:
Soort van crosspost:
Brazil 2016 morgen op youtube
twitter:wearetherace twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 15:59:45😢 Sad news to report to the fans. @Max33Verstappen is out of today's event.
However, that cheering sound you hear is every other @F1, @IndyCar, @FIAFormulaE plus other drivers in the field now excited that they have a shot!
💻 Watch at
https://t.co/bMeTeyvepN
#TheRaceMustGoOn https://t.co/V7fSDuPrKU reageer retweet
Project Cars of zo is grafisch mooier...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:15 schreef tja77 het volgende:
Grafisch niet echt hoogstaand....
Zoals die bolides over de kerbs gaan
De man heeft talentquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:49 schreef shiz het volgende:
Wel een mooie les dat Stoffel met een simpel setupje (G29) ook behoorlijk mee komt.
Bijna alle online racegames zijn al behoorlijk oud. Iracing heeft zelfs circuits die al 8 jaar niet meer geupdatet zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:45 schreef shiz het volgende:
Als ze nou echt willen dat dit een beetje aanslaat, moeten ze het attractief maken... letterlijk. Mooie graphics, gave sound. Dit doet me denken aan de tijden dat ik zelf Gran Turismo 2 speelde...als je er een show van wilt maken moet je het publiek een beetje immersie bieden, dat je een beetje vergeet dat je een spelletje aan het kijken bent alsof je in een arcadehal achter zo'n onding kruipt om te geinen... een beetje moeilijk serieus te nemen.
Ik begrijp dat de graad van simulatie zelf bij RFactor wel hoog is, qua dynamics, peformance data e.d. maar als je publiek wilt trekken moet je het ook een beetje mooi audiovisueel kunnen aanbieden.
Hij rijdt morgen voor zijn eigen team.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:21 schreef fietsie het volgende:
Max op t laatste moment afgehaakt bij The Race esports Battle?
Vanavond is Virtual GP F1. Dat wordt georganiseerd door de F1(.com-site).quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nou weer het verschil tussen dit en wat Ziggo vanavond om 21.00 uur uitzendt? Ik ben in de war door alles
En dan is er ook nog NASCAR straks?
En is dat ook gewoon met echte coureurs?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanavond is Virtual GP F1. Dat wordt georganiseerd door de F1(.com-site).
Vanavond is Virtual GP F1. Dat wordt georganiseerd door de F1(.com-site).quote:Op zondag 22 maart 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is nou weer het verschil tussen dit en wat Ziggo vanavond om 21.00 uur uitzendt? Ik ben in de war door alles
En dan is er ook nog NASCAR straks?
Meen van wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En is dat ook gewoon met echte coureurs?
NASCAR is al bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is wat ik tot nog toe heb
Za 18.00 uur All-Stars Esports Battle
Za 19.00 uur Nascar All Star race
Za 19 30 uur IMSA Sebring SuperSaturday
Zo 18.30 uur eNASCAR iRacing Pro Invitational Series
Zo 19.00 uur Not the Bahrain Grand Prix
Zo 21.00 uur F1 eSports race Bahrain
Volgens mij is deze ook met medewerking van F1. Geen idee wat Ziggo vanavond gaat uitzenden. Zie:quote:Op zondag 22 maart 2020 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanavond is Virtual GP F1. Dat wordt georganiseerd door de F1(.com-site).
En er is ook NASCAR (en IMSA?) straks.
Ziggo zendt de e-race georganiseerd door de F1 uitquote:Op zondag 22 maart 2020 19:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij is deze ook met medewerking van F1. Geen idee wat Ziggo vanavond gaat uitzenden. Zie:
https://f1esports.com/news/bhr-virtual-drivers/
Ze hebben genoeg betaald voor de uitzendrechten van de F1quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziggo zendt de e-race georganiseerd door de F1 uit
Die van je link
Volgens mij gaat Ziggo dan gewoon dezelfde race uitzenden als wij nu zitten te kijken, hetzij niet live.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziggo zendt de e-race georganiseerd door de F1 uit
Die van je link
Ze hebben het allemaal wat makkelijker gemaaktquote:
En Vandoorne is net begonnen en heeft een beginnerssetje om te e-racen. Knap hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 19:37 schreef Gezicht het volgende:
Latifi en Vandoorne zitten er prima bij tussen de eckte eckte simraces
Doen ze niet volgens mij. En Zandvoort ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:39 schreef F1gamer het volgende:
Wat gaan ze doen voor GP Vietnam?
Die zit niet in dit spel.
Voor Zandvoort kunnen ze oude lay-out gebruiken
Hoe oud is die Ipad?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig kan mijn stokoude iPad het allemaal goed aan. Stream is er pas 4 x uitgeknald
A1395 meen ik. 2011 dan. Dus 9 jaar oud.quote:
Vind ik niks. Maar het moet maarquote:
Owhquote:Op zondag 22 maart 2020 20:14 schreef F1gamer het volgende:
Ja, maar weet niet of die race van 9 uur ga kijken
Op twitch weinig aan de hand.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lando pit. En nog tig anderen.
En stream klapt weer...
Ligt aan mijn stokoude iPad. Niet ad stream.quote:
Thanks! 2e en 4e is niet slecht.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:31 schreef Kickstart het volgende:
Spannende laatste ronde
Zat op het puntje van mijn stoel
Nootjes were flying
Waarschijnlijk een kwestie van vragen en niet betalen......quote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef Gezicht het volgende:
Wel jammer dat zo weinig "echte" F1 coureurs meedoen. Dacht ergens te hebben gelezen dat ze wel de hele grid van 2020 hadden gevraagd.
Maar de meesten kennen/spelen het spel niet. Max ook niet. Doet daarom ook niet mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef Gezicht het volgende:
Wel jammer dat zo weinig "echte" F1 coureurs meedoen. Dacht ergens te hebben gelezen dat ze wel de hele grid van 2020 hadden gevraagd.
Ook een nee dusquote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van vragen en niet betalen......
Dat was aangekondigd 😂🤣quote:
Die Winkelman mag echt alle kut klusjes bij Ziggo doen.quote:
Hoezo kutklus?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Winkelman mag echt alle kut klusjes bij Ziggo doen.
Dat walgelijke incestueuze kliekje bij Ziggo met engnek Plooij voorop houdt elkaar de hand boven het hoofd.
Ja, genoeg reden voor mij om niet te kijken.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo kutklus?
En Jack Plooijwas gisteren commentator bij een simrace..
Wel gekeken. Maar elders en dus zonder Plooijquote:Op zondag 22 maart 2020 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, genoeg reden voor mij om niet te kijken.
Wat een zelfingenomen kwal.
Jack is helemaal fan van simracen sinds een pasr weken...........quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo kutklus?
Ziggo Racing Select heeft ook Engelstalig commententaar zoals gezegdquote:Op zondag 22 maart 2020 21:32 schreef F1gamer het volgende:
Als jullie op het commentaar, kijk van via youtube stream
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stoffel gebruikt gewoon een Logitech G29, dan is er ook nog hoop voor mij.
Dit is toch gewoon kut joh, zo'n e-sports wedstrijd moeten becommentariėren. Bij Formule 1 cafe mag hij aan de bar zitten en wederom die kansloze simulatie van commentaar voorzien. Met de gratie van god mag hij de vrijdagtraining doen, jippie.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo kutklus?
Dat zei ik gisteren ook, toen ik dat hoordequote:Op zondag 22 maart 2020 21:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stoffel gebruikt gewoon een Logitech G29, dan is er ook nog hoop voor mij.
Jammer van zijn F1 carričre niet op gang kwamquote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.
Stoffel heeft gewoon talent![]()
Hij heeft dit weekend nog niks voor elkaar gekregen........quote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.
Stoffel heeft gewoon talent![]()
Ik vind van niet. En Plooij bij echte races vind ik al erg genoegquote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon kut joh, zo'n e-sports wedstrijd moeten becommentariėren. Bij Formule 1 cafe mag hij aan de bar zitten en wederom die kansloze simulatie van commentaar voorzien. Met de gratie van god mag hij de vrijdagtraining doen, jippie.
En die Plooij en Mol mogen maar door amateuren met de kersen van de taart.
Tweede achter Van Buren gisteren in zijn kwalificatierace. Best knap voor een eerste simrace.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend nog niks voor elkaar gekregen........
De races die ik gister en vandaag heb gezien waren spannender dan de gemiddelde f1 wedstrijd. Het ontbreekt nog aan een goed gevecht tussen lewis en max.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon kut joh, zo'n e-sports wedstrijd moeten becommentariėren. Bij Formule 1 cafe mag hij aan de bar zitten en wederom die kansloze simulatie van commentaar voorzien. Met de gratie van god mag hij de vrijdagtraining doen, jippie.
En die Plooij en Mol mogen maar door amateuren met de kersen van de taart.
Wellesquote:Op zondag 22 maart 2020 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend nog niks voor elkaar gekregen........
Verkeerde team met de verkeerde teammaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer van zijn F1 carričre niet op gang kwam
Max rijdt morgen een simrace. Lewis niet verwacht ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De races die ik gister en vandaag heb gezien waren spannender dan de gemiddelde f1 wedstrijd. Het ontbreekt nog aan een goed gevecht tussen lewis en max.
Sorryquote:Op zondag 22 maart 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
Nog 1 reactie over gezeik over commentatoren en ik ga rapporteren.
Want laten gewoon genieten van het simracen, omdat alles stil ligt en een verzetje in deze barre tijden
De redline team. Weet ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max rijdt morgen een simrace. Lewis niet verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |