quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dit dus, dan begin je al op een achterstand. Uiteindelijk is het toch geweest dus dan kan je beter vooruit kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nog niet eens stelletje en meteen al veel uitleg verschuldigd. Dit moet je niet willen.
Krijg een beetje het idee dat die man te snel wou.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel als hij teveel pushy liep te doen.
Echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
Krijg een beetje het idee dat die man te snel wou.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Dat zegt ze toch ook tien keer, ze was net vrijgezel.
Toen ging de één, toen de ander...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik ben heel lang niet bij de tandarts geweest”
- “oooooooh”
Hij hoúdt gewoon van haar manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Joh, maar ook nu, hoe hij is in zijn doen en laten.
Ik denk dat zij gewoon maar wat doet. En niet vies is van FWB zonder dat duidelijk te vertellen.quote:
Als er een klik was, boeide dat niet.quote:
Precies. Dé klik, je weet wel, die alle eisenlijstjes doet vergeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als er een klik was, boeide dat niet.
()
Wellicht nog aan het uitzoeken wat ze nou wil?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij gewoon maar wat doet. En niet vies is van FWB zonder dat duidelijk te vertellen.
En die was er nu niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een klik was, boeide dat niet.
()
Neuh. Ze heeft geen interesse. Geniet gewoon van de aandacht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht nog aan het uitzoeken wat ze nou wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |