Mooi initiatief die het leven soms net even aangenamer kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:59 schreef MichaelScott het volgende:
Ook gratis extra zenders bij Ziggo
[..]
ja dat weet ik ook maar het is dat mentale effectquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de grenzen écht dicht zouden gaan voor transport dan hebben we in Nederland eerder een overschot aan eten dan een tekort.
We produceren ruim 70% produceren we hier voor de export.
Je voedsel kan er wel wat eentoniger gaan uitzien, dus koffie en sinaasappels zouden dan wel op kunnen raken.
Maar aan melk, boter, kaas (en andere zuivelprodcuten), vlees, aardappelen, uien en tulpenbollen geen tekort
Lekker bij elkaar staan om naar het vuurwerk te kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik hoor de buurvrouw klappen. Iemand verderop die juicht. En iemand die knalvuurwerk afsteekt.
Iemand is hier met pannen en potten herrie aan het makenquote:
Jij woont ook in Voorburg?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik hoor vuurwerk en applaus
Man man man
met welk eten gaan we onze dieren voeren danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de grenzen écht dicht zouden gaan voor transport dan hebben we in Nederland eerder een overschot aan eten dan een tekort.
We produceren ruim 70% produceren we hier voor de export.
Je voedsel kan er wel wat eentoniger gaan uitzien, dus koffie en sinaasappels zouden dan wel op kunnen raken.
Maar aan melk, boter, kaas (en andere zuivelprodcuten), vlees, aardappelen, uien en tulpenbollen geen tekort
Met het overschot aan groentenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
met welk eten gaan we onze dieren voeren dan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |