Echt he!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Goeie TT, want de schappen in de supermarkt hier zijn vrijwel leeg.
Weet welke schappen niet leeg zijn? Drank en condooms. Sommige mensen spelen het quarantaine spel helemaal verkeerd
Baby's over 9 maandenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Weet welke schappen niet leeg zijn? Drank en condooms. Sommige mensen spelen het quarantaine spel helemaal verkeerd
Hier ook iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb volgens mij serieus niks gehamsterd. Probeer nu alleen wel op tijd iets nieuw te halen als het bijna op is ipv wanneer het al op is. Voor het geval het vak leeg is.
Tot nu toe ook niks hoeven missen.
hier was alleen de parkeerplaats van de supermarkt leeg. ik heb gewoon prima mn boodschappen kunnen doenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:10 schreef Barbusse het volgende:
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier ook idd
Heb ook nog drie rollen pleepapier. Durf ook geen nieuwe mee te nemen gewoon vanwege de blikken
Daar heb ik dus allemaal geen last van, en het zal me verder worst zijn wat anderen er van denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijk
Die vervolgens sterven door het virus.quote:
Nee dat worden hyper immune super mensenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vervolgens sterven door het virus.
De nieuwetijdskinderen 2.0quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat worden hyper immune super mensen
Echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja voelde me ook niet helemaal gemakkelijk toen ik 1 pak kocht. Een gewoon 6 rollen pak ook gewoon. Erg eigenlijk
dit heb ik zondag ook gedaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Allekabels.nl?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:HeatWave: waar kan ik een Mini DisplayPort F - HDMI M adapter of kabel vandaan halen? Heb nog een Apple scherm staan dat ik iemand wil verkopen.
Daarom was ik daar ook al mee bezig lang voordat iemand hier door had dat er ellende aan zat te komen. Niemand die raar keek toen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duurt langgggggquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allekabels.nl?.
Of Ali, maar dat kan ff duren.
Wat een domme mensen zijn wij he? Komop, lach ons nog even uit met zijn allenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom was ik daar ook al mee bezig lang voordat iemand hier door had dat er ellende aan zat te komen. Niemand die raar keek toen.
Wisselend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey scrup, long time no see. Hoe is het ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |