Best goed te noemen, groei lijkt af te vlakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:13 schreef Houtenbeen het volgende:
+3526 nieuwe gevallen en 345 nieuwe doden, 209 erbij op de ic en 192 hersteld.twitter:you_trend twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:12:13🔴 #Coronavirus, aggiornamento nazionale ore 18
• Casi attuali: 26.062 (+2.989)
• Deceduti: 2.503 (+345)
• Guariti: 2.941 (+192)
• Ricoverati in Terapia Intensiva: 2.060 (+209)
Totale casi: 31.506 (+3.526, +12,6%) reageer retweet
Die had leukemiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
en de 21-jarige trainer van een voetbalclub in Spanje die gisteren overleden is.
Zelfdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die had toch Leukemie? Of is dat weer een andere?
Het dodental is ook een betrouwbare indicatie en dat is al twee dagen niet boven de 368 van 15-03 uitgekomen. Maar je hebt gelijk, qua nieuwe cases meten we misschien gewoon het aantal tests dat gedaan wordt in plaats van de werkelijke toename.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet als het testplafond is bereikt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Users als jij zijn echt zo'n aanwinst. Ondanks alle kritiek gewoon objectief doorposten.
Als ik een balkon had ging ik om 20:00u voor je klappen hoor.
nope, die leren helemaal niksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoop dat als dit allemaal voorbij is dat ze in China er wat van leren en een beetje de hygiëne gaan letten.
Want daarmee is het slecht gesteld, ook bij een hoop Chinese restaurants in Nederland.
Ohquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat 16-jarige mannetje op de IC in Breda?
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
UItzondering heb je altijd. Beetje het voorbeeld van het oude opaatje dat altijd 2 pakjes gerookt heeft.
Mensen praten erover of dat het de gewoonste zaak is zonder emotie. Auwquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die heeft vast wel een keer zijn enkel pijn gedaan en dat zal dan wel de onderliggende kwaal zijn volgens sommigen hier. Hoe makkelijk mensen praten over mensen die dood gaan of dood kunnen gaan blijft mij echt intens verbazen.
Hoe is het bij jullie verder? Trekken jullie het nog?
dat heeft niks met dat virus te makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Die 21 jarige voetbalcoach had leukemie.
En soms kun je gewoon dikke vette pech hebben?
Echt super liefquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Users als jij zijn echt zo'n aanwinst. Ondanks alle kritiek gewoon objectief doorposten.
Als ik een balkon had ging ik om 20:00u voor je klappen hoor.
Veelbelovend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:21 schreef THEFXR het volgende:
China: Avigan effective in tackling coronavirus
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20200317_48/
Ja, komende dagen houden we het nog wel vol. Denk ik dan. Bij jullie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die heeft vast wel een keer zijn enkel pijn gedaan en dat zal dan wel de onderliggende kwaal zijn volgens sommigen hier. Hoe makkelijk mensen praten over mensen die dood gaan of dood kunnen gaan blijft mij echt intens verbazen.
Hoe is het bij jullie verder? Trekken jullie het nog?
Dit doen ze dan wel weer snel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
18.40 uur: persconferentie over maatregelen voor ondernemers
Rond 18.40 uur presenteren de ministers Hoekstra (Financiën), Wiebes (Economische Zaken) en Koolmees (Sociale Zaken) een noodpakket met economische maatregelen voor bedrijven en zzp'ers. De maatregelen moeten hen helpen door de coronacrisis te komen.
De persconferentie is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Op NPO Radio 1
Via een livestream op de site en app
Op NPO Nieuws
Via de Facebookpagina van de NOS
Via het NOS-YouTube-kanaal
10 minuten
Die is niet dood.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat 16-jarige mannetje op de IC in Breda?
Ik verwacht wel dat ze daar minstens 2 u staanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit doen ze dan wel weer snel hoorEre wie ere toekomt.
Nog geen paniek in Utrecht volgens mij. Wel erg veel aanpassingen en bij ons is er nu ook een toestel die wij klaar hebben staan voor eventuele besmette patiënten, zodat de behandeling door kan gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, komende dagen houden we het nog wel vol. Denk ik dan. Bij jullie?
deeltijd WW naar 90%, prima maatregel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
18.40 uur: persconferentie over maatregelen voor ondernemers
Rond 18.40 uur presenteren de ministers Hoekstra (Financiën), Wiebes (Economische Zaken) en Koolmees (Sociale Zaken) een noodpakket met economische maatregelen voor bedrijven en zzp'ers. De maatregelen moeten hen helpen door de coronacrisis te komen.
De persconferentie is bij de NOS te volgen via de volgende kanalen:
Op NPO 1
Op NPO Radio 1
Via een livestream op de site en app
Op NPO Nieuws
Via de Facebookpagina van de NOS
Via het NOS-YouTube-kanaal
10 minuten
Je wil je kind thuis houden omdat ie daar chagrijnig zit te wezen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Noek het volgende:
Ik heb veel contact met iemand uit het UMCG en het is daar wel heel spannend maar het is wel te doen. Het lijkt meer angst voor wat er komen gaat. Dat lijkt me ook wel echt heel intens.
Mijn eindexamenjaar kind mag dus wel naar school maar ik wil dat niet want die zit al dagen chagrijnig thuis en die strijd lever ik niet voor niks. Dan kan ik hem net zo goed naar een lockdown party sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |