ja, alleen duurt het 2 weken voordat je zo'n lockdown gaat merkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij hoeft niks te spinnen, als de komende dagen blijkt dat de huidige aanpak niet werkt is er alsnog de mogelijkheid om ook over te gaan op een lockdown, daar is helemaal niks vreemds aan.
Allebei, maar dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?
Ik zou adviseren sowieso geen dingen in te tikken in Twitterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef riazop het volgende:
Leuk om "groepsimmuniteit" in te tikken op twitter
Rutte zit daarmee in een strontstorm zonder weerga
Goed punt.quote:
ja en de bouwmarktenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?
Ja ook hier geen werk. Helaas 0 uren contract dus ik heb helemaal niks nu. Wel al WW aangevraagd. Weet niet of mijn werk mee gaat doen met afhalen en bezorgen, maar dan nog zouden ze eerst de vaste contract mensen dan neerzetten. Maar ik ga er niet vanuit dat ze mee gaan doen. En dan nog maar kijken of het verlengd wordt na 6 april.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:02 schreef Enawh het volgende:
Ik heb zelf nog niks gehoord over m'n werkgever i.v.m salaris e.d
Zit namelijk gewoon thuis in afwachting van alles.
Zijn er mensen die al iets gehoord heeft van hun baas ? (horeca)
Ik had tot een paar dagen geleden nog wel hoop en ik was al van het pessimistische soort in dit topic...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Tour de France zal ook wel niet doorgaan in juli
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Waar blijft dan zin verhaal over groepsimmuniteit?
Absoluut. Mensen zijn compleet achterlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Chia het volgende:
Waar zouden alle domme mensen heen gaan nu de IKEA sluit? Andere winkels op de meubelboulevard?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dom of wekenlang voorgelogen door volstrekt incompetente autoriteiten?
Te verwachten en net als bij restaurants, alleen dingen laten ophalen. Prima winkelmodel zodat mensen die toch echt iets moeten/willen gewoon kunnen worden bediend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Alle vestigingen van IKEA toch per direct gesloten, klanten worden winkel uit gestuurd
AT5
https://www.at5.nl/artike(...)-winkel-uit-gestuurd
Kan er nog meer opnoemen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Toch nog 1 land dat achter NL loopt gevonden. Wauw!!
[..]
In Belgie is dat al gebeurd voor 3 maanden
kom je nu in de problemen? ik weet dat het uwv wel altijd snel is met betalen maar dat zou nu wat langer kunnen durenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ook hier geen werk. Helaas 0 uren contract dus ik heb helemaal niks nu. Wel al WW aangevraagd. Weet niet of mijn werk mee gaat doen met afhalen en bezorgen, maar dan nog zouden ze eerst de vaste contract mensen dan neerzetten. Maar ik ga er niet vanuit dat ze mee gaan doen. En dan nog maar kijken of het verlengd wordt na 6 april.
Ja, zo'n besluit van de IKEA wordt echt niet zomaar genomen... dat is echt een flinke klap...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.
Het enige land dat dat denkt is Nederland...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.
Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:28 schreef roos94 het volgende:
De economische gevolgen van dit virus zijn niet te overzien. Zoveel schade.
terug naar een gouden standaard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Klopt, maar denk ook dat het een reset wordt, die wij als kapitalisten hard nodig hebben.
Als het uberhaupt tot groepsimmuniteit komt, en die noemenswaardige tijd stand zou blijven houden tegen alle gangbare stammen/mutaties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat dat uberhaupt de enige manier is om een virus van deze omvang de baas te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |