Ik weet alleen dat er een paard uit kan drinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:44 schreef GiornoGiovanna het volgende: [..] Kan je daar dan ook een scheepswerf in bouwen?
Ik vind mooi.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet zo groot dat er een grachtengangbang in past
Fijn zijn dat soort dingen altijd..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Altijd fantastisch om een crush te zien vertellen dat ze verliefd begint te worden op iemand anders
Dat laatste heb ik nog niet hoeven ervaren, maar ja, inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Fijn zijn dat soort dingen altijd..
Of dat je van vrienden hoort dat jouw crush jou ook wel ziet zitten, en dat je haar vervolgens vraag om iets te gaan doen, en dat ze dan zegt dat dat haar wel leuk lijkt maar alleen als vrienden
Ik ben er voor je ook al zie je me nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Altijd fantastisch om een crush te zien vertellen dat ze verliefd begint te worden op iemand anders
Dat klinkt lievquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben er voor je ook al zie je me niet
Ik helaas wel.. Doet pijn man, maar gelukkig slijt zoiets vrij snel. Nu zijn we gewoon omgangsgenotenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog niet hoeven ervaren, maar ja, inderdaad
Heb je haar al verteld dat je verliefd op haar bentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ben niet verliefd, slechts een crush, maar ook niet verteld dat ik een crush heb neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld dat je verliefd op haar bent
Dan moet je ook niet klagenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben niet verliefd, slechts een crush, maar ook niet verteld dat ik een crush heb nee
Zulke dingen maak ik helaas nooit mee want ik ben altijd 'die iemand anders'quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zulke dingen maak ik helaas nooit mee want ik ben altijd 'die iemand anders'
Net 12 thuiswerk tips gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:57 schreef Kiid het volgende:
Ik heb de eerste uren gewerkt in mijn pyjama. Zie dat maar eens te overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |