op twitter zetten en de tweet hier delenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Kreeg ook een hele leuk op de ap, maar weet niet hoe ik die hier moet krijgen. Een filmpje
Helaas heb geen twitterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
op twitter zetten en de tweet hier delen
jah dan wordt het lastigquote:
Ja, hij is echt leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zal vast geen goede grap zijn op de app
Lul niet ouwe manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen vast grappen zijn die alleen de Ria's in hun kortpittige appgroep om lachen
Feesboek Ria.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen vast grappen zijn die alleen de Ria's in hun kortpittige appgroep om lachen
ik snap dat, is ook kut, maar corona is ook kutquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef skysherrif het volgende:
niet dat het iets boeit in het licht van alle zieken, doden, ellende enzo
maar studiereis naar kroatie in mei gaat niet door en daar baal ik toch best wel enorm van
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:32 schreef skysherrif het volgende:
niet dat het iets boeit in het licht van alle zieken, doden, ellende enzo
maar studiereis naar kroatie in mei gaat niet door en daar baal ik toch best wel enorm van
Jippie68 de derdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat, is ook kut, maar corona is ook kut
[ afbeelding ]
hen gevenquote:
wees dan maar gewoon jezelfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:36 schreef Nizno het volgende:
ahh toe sky is zielig, moet hem ff wat te lac
[..]
hen geven
ow dat is makkelijkquote:
quote:
Does liefquote:
Ik ga nu in een hoekje liggen huilen in foetushoudingquote:
en terechtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga nu in een hoekje liggen huilen in foetushouding
NIet doen, niet doen zo bedoel ik het niet, niet huilen pleasequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga nu in een hoekje liggen huilen in foetushouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |