Ja wel, jawel jawelquote:
coward of a manquote:
Could you be loved.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat jij ging slapen ouwe gluurdert
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Maar we zijn wel getuigen van iets dat de geschiedenisboeken in gaat
Als de geschiedenisboeken hierna nog bestaan!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dit gaat tot zeker eind mei duren.
Aan toiletpapieer?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een buffer tot medio juli
Dat zei mijn economieleraar letterlijk met volle enthousiasme toen in 2008quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Laatst zei je dat je eigenlijk helemaal niet meer hoefde te werken toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een buffer tot medio juli
Dat klopt, maar ik bedoel om de zaak draaiende te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je eigenlijk helemaal niet meer hoefde te werken toch?
Zoiets hoorde ik gisteren al op tv/ Kinderen moge niet meer naar school en nu gaan ouders/opa's en oma's massaal iets met hun kinderen/kleinkinderen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef noodgang het volgende:
Net even een rondje door het bos gelopen, maar het aantal opa's en oma's die nu lekker met de kleinkinderen een rondje door het bos aan het maken waren was best schrikbarend hoog
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef noodgang het volgende:
Net even een rondje door het bos gelopen, maar het aantal opa's en oma's die nu lekker met de kleinkinderen een rondje door het bos aan het maken waren was best schrikbarend hoog
Speeltuinen zullen ook wel vol zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef noodgang het volgende:
O oke, dat is even iets andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bedoel om de zaak draaiende te houden.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |