Richtlijnen in dit topic: -probeer niet lollig te doen -bij nieuws graag een bron -off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef Maver24 het volgende: Rotterdam is 6,4 en Amsterdam 6.5. Hoe komt het dat deze 2 steden een laag nummer hebben. Zoveel inwoners
Dat was toch een troll? Of verwar ik hem met iemand anders?
ja, daar kwam GS dan weer achter, heeft in het verleden over voetbal transfers lopen trollen. toch kloppen een aantal zaken wel, maar kan ook geluk zijn
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Hoe kan het steeds ZO LANG DUREN voor er een nieuw topic is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef Maver24 het volgende: Rotterdam is 6,4 en Amsterdam 6.5. Hoe komt het dat deze 2 steden een laag nummer hebben. Zoveel inwoners
Naastliggende gemeentes en mijn eigen gisteren helemaal wit, nu flink geinfecteerd. Vrouw werkt bij thuiszorg, en hier in het dorp worden momenteel 4 testen uitgevoerd.
Maar dat de piek telkens wat groter word is toch logisch, de gevolgen van de partial lockdown zijn nog niet zichtbaar. Dat komt pas over een week of zo, tot die tijd denk ik dat het telkens nog wat zal stijgen.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de kwaliteit van zorg in Duitsland op dit moment slechter of beter is dan in Nederland. Als je de Duitse cijfers doortrekt naar Nederland zit je hier dus op zo'n 17.000 besmettingen.
In Duitsland zal ook lang niet alles geregistreerd worden dus vermoedelijk ga je eerder richting de 25.000 besmettingen op dit moment.
Ik moet zeggen dat ik 292 nieuwe gevallen nog vrij weinig vind voor een land dat zo dichtbevolkt is als Nederland. Al weten we uiteraard het exacte aantal niet door het beperkte testen.
Op dinsdag 17 maart 2020 14:18 schreef Minimunt het volgende: Wij hebben 31 gevallen en staan voor een plattelandsgemeente met slechts 50000 inwoners gewoon op de 9e plek !
Mijn vader is nu ernstig aan het hoesten en maak me behoorlijk zorgen.
Heb je de huisarts al gebeld? Wie weet kan hij getest worden.
Op dinsdag 17 maart 2020 14:19 schreef Dejannn het volgende: Ik moet zeggen dat ik 292 nieuwe gevallen nog vrij weinig vind voor een land dat zo dichtbevolkt is als Nederland. Al weten we uiteraard het exacte aantal niet door het beperkte testen.
Het aantal nieuwe besmettingen is niet zo hoog, wat vooral opvalt is dat het aantal overledenen tov gisteren en de dagen daarvoor echt hard is gestegen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende: Lieve jongeman ben jij. :@ Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende: :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Op dinsdag 17 maart 2020 14:19 schreef Dejannn het volgende: Ik moet zeggen dat ik 292 nieuwe gevallen nog vrij weinig vind voor een land dat zo dichtbevolkt is als Nederland. Al weten we uiteraard het exacte aantal niet door het beperkte testen.