Daarom blijf thuis wanneer je andere luchtwegklachten hebt. Supermarkt, mondkapje of online bestellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
En nee niezen is geen symptoom van corona, maar wel de grootste verspreider van luchtdeeltjes.
Het komt met honderden kilometers per uur uit je lichaam knallen (ik weet dit omdat ik ooit eens een vervoersmiddel heb bedacht als kind. Op een snotje dat je uitniest ben je binnen een paar seconden op school en dus met de fantasie van een kind een fantastisch vervoersmiddel ). Beter nies je lekker in een masker, want incubatietijd blabla als je een drager bent, ben je een drager. Zeker nu de bomen roze kleuren moet je dat gewoon niet riskeren.
Eigen creatie. Maar doe een product opleiding en heb wat last van dat alles mooi en perfect (werkend) moet zijn dus het broeien vindt vooral plaats in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:23 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Draag jij dan je eigen creatie of zo'n wit ding met een ventieltje (of filter weet ik veel). Die heb ik en die is best wel groot en broeierig als ik hem draag, m maar hij sluit wel mooi om je kin heen ook.
Jij gaat ontspannen de nacht in iigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
Oké maar ik ging dus een tutorial mondmasker maken maken. En heb al 5 bier op dus wish me luck.
Ja eigenlijk niet, want ik ben er 1 kwijt ergens in huis en ik kan ‘m vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:55 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Jij gaat ontspannen de nacht in iig
Rustagh! Je komt m wel weer tegen, hij is echt niet in rook opgegaan. Ik wacht je tutorial rustig af. En denk dat ik er dan ook maar een zooi ga maken, je weet immers maar nooit en het is leuk tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja eigenlijk niet, want ik ben er 1 kwijt ergens in huis en ik kan ‘m vinden.Dat vind ik zonde want het is de laatste. Heb hem ergens neer gezet maar waar
Also zet MacBook na weken weer aan en de achtergrond is alleen maar cmykspikkels. Dat vind ik ook niet zo ontspannen.Scans importeren werkt niet. Error error.
Die werken niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:46 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn dochter is k-kop fan. En heeft hier een stuk of 6 kappen. Wel in roze, Strangers Things en kpop uitvoering. Maar wel mooie stevige kappen. En ja omdat ik zelf verkouden was heb ik gwn een mondkap opgehad.
Bron?quote:
Ziekenhuizen dragen met bepaalde veiligheidseisen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Bron?
En in het ziekenhuis helpen ze ook helemaal niet? Ziekenhuizen willen dat hun personeel het voor de lol draagt?
Dus? Nutteloos?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ziekenhuizen dragen met bepaalde veiligheidseisen.
Cross postquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:50 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar goed als je boodschappen gaat doen. Handen wassen en infecteren. Nieuw masker op. Boodschappen doen. Niet aan gezicht zitten. Bij thuiskomst weer masker af en weggooien. Handen wassen en boodschappen ontsmetten.
Heb je toch elke keer als je buiten komt een nieuw masker nodig
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:27 schreef SuperHartje het volgende:
Harde maskers kan je zelf ontsmetten. Of in de was doen en omwisselen.
Beetje Dettol?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?
Het zal altijd een beetje doen neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?
Ik denk dat het nogal schijnveiligheid is
Ja de US heeft die. Een soort basiskap die bewaard wordt met toppingkap die je dan weg gooit. Van die groene dingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Er zou een herbruikbaar masker moeten zijn met bv verbangbare filters ipv wegwerp.
Iemand enig idee of die er zijn en welke het best is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |