Die werken niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:46 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn dochter is k-kop fan. En heeft hier een stuk of 6 kappen. Wel in roze, Strangers Things en kpop uitvoering. Maar wel mooie stevige kappen. En ja omdat ik zelf verkouden was heb ik gwn een mondkap opgehad.
Bron?quote:
Ziekenhuizen dragen met bepaalde veiligheidseisen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Bron?
En in het ziekenhuis helpen ze ook helemaal niet? Ziekenhuizen willen dat hun personeel het voor de lol draagt?
Dus? Nutteloos?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ziekenhuizen dragen met bepaalde veiligheidseisen.
Cross postquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:50 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar goed als je boodschappen gaat doen. Handen wassen en infecteren. Nieuw masker op. Boodschappen doen. Niet aan gezicht zitten. Bij thuiskomst weer masker af en weggooien. Handen wassen en boodschappen ontsmetten.
Heb je toch elke keer als je buiten komt een nieuw masker nodig
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:27 schreef SuperHartje het volgende:
Harde maskers kan je zelf ontsmetten. Of in de was doen en omwisselen.
Beetje Dettol?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?
Het zal altijd een beetje doen neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Er is een tekort van maskers en jij denkt dat zo een goedkoop masker het oplost door te wassen?
Ik denk dat het nogal schijnveiligheid is
Ja de US heeft die. Een soort basiskap die bewaard wordt met toppingkap die je dan weg gooit. Van die groene dingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Er zou een herbruikbaar masker moeten zijn met bv verbangbare filters ipv wegwerp.
Iemand enig idee of die er zijn en welke het best is.
Ik wil ook wat mondkapjes bestellen via ali maar zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja de US heeft die. Een soort basiskap die bewaard wordt met toppingkap die je dan weg gooit. Van die groene dingen.
Misschien als je veel naar buiten gaat wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik wil ook wat mondkapjes bestellen via ali maar zie door de bomen het bos niet meer.
Het heeft voor mijn gevoel weinig zin als je dat mondkapje mkey weggooien elke keer als je naar buiten gaat.
Haha ja iedereen heeft over een jaar echt erg smetvrees en agorafobie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Misschien als je veel naar buiten gaat wel.
Maar misschien is weggooien wel het beste.
Ik weet het niet hoor, ik heb het idee dat je zo nooit meer wat kan doen of dragen.
Allemaal weggooibare overall straks...
Iedereen lijkt met extreme smetvrees rond te lopen. Maar ja als het op ieder oppervlak kan zitten...
Schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:57 schreef smeerpijp. het volgende:
De enige reden dat ik zou twijfelen is de angst dat er van die debielen foto's maken en op sites als dumpert zouden zetten....
Overigens zou de eerste en de beste die een foto maakte van mij wel een probleem hebben ben ik bang.
Ik ben niet zo creatiefquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:44 schreef quirina het volgende:
Kijk deze is niet moeilijk te maken en kan je wassen. Stofzuiger zak spul als filter ertussen naaien klaar.
Ik las in zo’n berichtje dat het UMCG Groningen stuurde wel dat het op papier ook 24u kan blijven leven (en ze om die reden geen kaartjes meer wilden ontvangen voor de bewoners).quote:Op maandag 23 maart 2020 12:29 schreef Xenorium het volgende:
Zou papier ook onder cardboard vallen (karton) ??
In verband met bijvoorbeeld pakketten en de normale post en bijvoorbeeld reclamefolders die je in de bus krijgt.
En hout?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:25 schreef SuperHartje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.businessinsid(...)taal-plastic-karton/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |