abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:53:20 #51
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_192105209
Ik verwachtte niks maar het was hier toch goed te horen
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:59:06 #52
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_192105343
Alle meemaaksletten en aandachtshoeren hebben ook weer hun 5 seconds of fame en misschien zelfs een viral tweet of ze komen even in de uitzending bij Dwdd en op1!

#Lovinlife #spreadlovenotcorona
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_192111655
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben geklapt. Maar me dood geërgerd aan een paar Marokkanen die het geklap overstemden met zwaar illegaal vuurwerk |:(
Ze stopte niet toen je dit vroeg?
pi_192111729
Stel klapjosti's. De echte klap moet nog komen en dan geeft niemand er meer een klap om.
  woensdag 18 maart 2020 @ 08:14:50 #55
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192111760
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 08:12 schreef myShizzle het volgende:
Stel klapjosti's. De echte klap moet nog komen en dan geeft niemand er meer een klap om.
Bedankt voor je bijdrage
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192113833
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:10 schreef vosss het volgende:
Kansloos.

Er komen nog momenten genoeg waarbij we écht onze waardering uit kunnen spreken. Mensen die denken dat onze zorg het met de gekozen aanpak van Rutte allemaal kan blijven behappen zijn kinderlijk naïef. Vandaag 19 doden, morgen ook waarschijnlijk zoiets, vanaf aankomend weekend zitten we op minstens 35 doden per dag. En dat stijgt gewoon de komende 2 weken.

Over 2 weken zal een hoop mensen het lachen vergaan zijn.

En dát zijn de momenten waarop je de mensen die er ALLES aan doen om zoveel mogelijk mensen proberen te redden in het zonnetje te zetten. Nu is dat echt veel te vroeg.
Jij mag het kansloos vinden en kritisch zijn. Maar je beseft volgens mij niet dat je ietwat zure en energiezuigende reactie hierop nu ook niet bepaald stimulerend werkt.

Mijn tante (werkzaam in het ZH) en haar collega's vonden het ontroerend en energiegevend en daar gaat het om toch.
Dat ze weer even de hoop, energie en steun voelt om door te blijven gaan.

Alle beetjes helpen. Indien nodig klappen we over 2 weken weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')