Hm doneer je een keer watquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik doorverkocht op de zwarte markt
Wordt het weer niet gewaardeerdquote:
ach gelukkig sputtert ie alleen op de verwarmingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen zijn maar voor een ding goed. En dat spul wat goed van hun is hadden ze soms ook beter op de kachel kunnen spuiten, dan was het tenminste nog met een sisser afgelopen
Denk dat dat aardig gaat stinkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach gelukkig sputtert ie alleen op de verwarming
Maar dat heb ik natuurlijk wel heerlijk verwerkt in een lekkere piemelpaptruffel ala aKboRquote:
denk dat dat daar sowieso al meurtquote:
Waarom eruit niet eigenlijk? Er niet in snap ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef skysherrif het volgende:
Kennis vanme zit nu vast in Colombia.
Dat land sluit de hele grens, voor iedereen, niemand kan er meer uit.
WTF.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heb ik natuurlijk wel heerlijk verwerkt in een lekkere piemelpaptruffel ala aKboR
quote:
Komen allemaal nieuwe producten op de markt na het corona virus, ik bedenk er zat nu ik de hele dat thuis zitquote:
Geen flauw idee manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:33 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom eruit niet eigenlijk? Er niet in snap ik.
Maar ze smakennnnnnnnnnnn ennu je weet het hetquote:
Ai minder gezelligquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen flauw idee man
Maar situatie is daar enorm kut nu, buitenlanders worden gehaat omdat ze corona daar gebracht hebben en alles wordt er leeggekocht endaar worden spullen veel minder snelbijgevuld dan hier
Niet doen, tis een menselijk ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |