hartstikke gezond hoor. Zit op volkoren pistoletjequote:
Heel triest uiteraard. Hij had wel leukemie ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)overlijdt-aan-corona
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)overlijdt-aan-corona
er was dus nog niet bekend dat hij leukemie had ook?quote:De trainer van een jeugdelftal van Atletico Portada Alta was opgenomen in het ziekenhuis met ernstige ademhalingsproblemen. Alles wees op griepverschijnselen. Tijdens het onderzoek ontdekten de medici dat hij behalve het coronavirus en longontsteking ook leukemie had, zo schrijft The Independent.
Ik vermoed dat jij over 20 jaar een kortpittig wijf hebt getrouwd die je als koosnaam 'mijn volkoren pistoletje' noemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
hartstikke gezond hoor. Zit op volkoren pistoletje
Met rosbief.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij over 20 jaar een kortpittig wijf hebt getrouwd die je als koosnaam 'mijn volkoren pistoletje' noemt.
Alsof ik over 20 jaar nog leef.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij over 20 jaar een kortpittig wijf hebt getrouwd die je als koosnaam 'mijn volkoren pistoletje' noemt.
ga daar af, dat houd dat pistoletje niet dat jij er op zitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
hartstikke gezond hoor. Zit op volkoren pistoletje
Godverquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga daar af, dat houd dat pistoletje niet dat jij er op zit
Hij maakt een tosti.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga daar af, dat houd dat pistoletje niet dat jij er op zit
geef toequote:
Nee, ook dat nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
er was dus nog niet bekend dat hij leukemie had ook?
Dame Jippie.De koningin van de plaatjes.quote:
ja sowiesoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet
Maar triest hoor ppfff kut virus
Jip Dankzij Niz ( is ze toch nog ergens goed voor)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Kan je nu premium artikelen lezen?
Doe eens wat educatiefs!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
mijn stream van the office loopt vast
dan maar rundfunk scenes kijken voor de miljoenste keer.
Nou, nou, ik vind het gewoon leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Jippie.De koningin van de plaatjes.
klopt t dat die serie tot 2015 liep?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
mijn stream van the office loopt vast
dan maar rundfunk scenes kijken voor de miljoenste keer.
Nee die plaats is ze verloren een moemoequote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Jippie.De koningin van de plaatjes.
Ga ik ook probieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip Dankzij Niz ( is ze toch nog ergens goed voor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |