Ja, jij jaquote:
Zal toch wel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijken of in de aldi en albert heijn nog wel de schappen vol liggen
Niz is de vrouwelijke Haag, je kan er niet omheenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niz moet voor april gaan, wint ze makkelijk
als ik iemand zie filmen ga ik weer naar binnenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wie weet kom je wel klappende voorbij op TV vanavond
Ja valt hier gelukkig wel mee, maar je weet maar nooit natuurlijk..quote:
Noem je nizno nou dikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niz is de vrouwelijke Haag, je kan er niet omheen
Deze is heel dubbel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niz is de vrouwelijke Haag, je kan er niet omheen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niz moet voor april gaan, wint ze makkelijk
quote:„Ik weet nou niet of ik Leontine Borsato moet zeggen, ik neem aan van wel nog”, begint Anouk, om vervolgens Leontine te bedanken voor haar ingrijpen toen zij ontdekte dat Anouk in haar eentje vastzat op een groot resort. „Leontine heeft me weer in contact gebracht met Willem en Willem is eigenaar hier van het hotel El Fenn. Hij heeft me in een half uur laten ophalen bij het resort en hier naartoe gebracht in het hotel, dat eigenlijk gesloten is voor iedereen, en ook voor mensen die er al zaten. Ik heb een kamer mogen uitkiezen en hij zei: ’Blijf hier maar zolang als nodig is.’ Ik ben helemaal overwhelmed. Echt sprakeloos.”
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
ik ga niet voor de winst
alleen maar blokken
veel leuker
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik iemand zie filmen ga ik weer naar binnen
ik gun dot de drieklapperquote:
Willem bedankt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:10 schreef Nizno het volgende:
he we kunnen weer ademhalen, anouk is gered
[..]
er worden al thuistests aangeboden onlinequote:
Mag dat zomaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
er worden al thuistests aangeboden online
zelfs op fok al een spammert er bij
Is onzin werkt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
er worden al thuistests aangeboden online
zelfs op fok al een spammert er bij
tuulk niequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |