Ja drank ookquote:
Zal wel een uitzondering worden gemaakt voor terugkerende reizigers..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Dan mag Engine en Itjeer het land niet meer in
i know.vandaar dat ik het even meld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maximale wat je mag halen
Ik heb sowieso altijd veel in huis. Slik er soms 8 per dag kan niet tegen andere pijnstillers
Ja, er zijn dagen tussen. EN dan ook nog af en toe een druppeltje wietolie, maar dat doet volgens mij helemaal nietsquote:
Wow okequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zijn dagen tussen. EN dan ook nog af en toe een druppeltje wietolie, maar dat doet volgens mij helemaal niets
Ik hoop het, maar ja het risico dat ze weer corona mee nemen is natuurlijk grootquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel een uitzondering worden gemaakt voor terugkerende reizigers..
Uhuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ja het risico dat ze weer corona mee nemen is natuurlijk groot
Ja ik ook, maar soms kan het niet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik probeer altijd zo min mogelijk tot mij te nemen. Dat lukt vrij aardig.
Jammerquote:
behalve dat je het water niet in magquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gelukkig al heel goed in in quarantaine zitten.
dat maakt t straks alleen maar meer joy dat je eindelijk weer mag spetteren johquote:
Oke, dat is al heel wat, das helemaal troepquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ibu vrij,al doet het nog wel pijn.
wat een goed volk die mensen uit Forensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:03 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)roep-tot-thuiswerken
Ik kan mijn arm weer strekken,hoesten doet minder pijn,slapen gaat beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat is al heel wat, das helemaal troep
Wordt het wal wel minder FF?
pas bij 24u klachtenvrij mag je de straat weer op hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan mijn arm weer strekken,hoesten doet minder pijn,slapen gaat beter.
Het gaat de goede kant op.
Duurt lang he zo kneuzingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan mijn arm weer strekken,hoesten doet minder pijn,slapen gaat beter.
Het gaat de goede kant op.
Hij heeft gekneusde ribbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas bij 24u klachtenvrij mag je de straat weer op he
ja dan nog.quote:
Ik sla het klappen maar over dit keer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas bij 24u klachtenvrij mag je de straat weer op he
verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik sla het klappen maar over dit keer.
Ik ben eens op gaan lettenquote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt lang he zo kneuzing
Doe nog maar kalm aan.
allemaal mijn schuldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben eens op gaan letten
Vanmorgen een paar punten, maar sinds Niz binnen is geen een meer![]()
Er is de laatste dagen voor niemand meer iets te halen
Nou wie weet kom je wel klappende voorbij op TV vanavondquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:07 schreef Nizno het volgende:
ow rtl roept op facebook op om filmpjes te maken van het klappen en die dan via een privebericht te delen want ze willen een groot filmpje er van maken.
zien de mensen op de IC het dus ook
Niz moet voor april gaan, wint ze makkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben eens op gaan letten
Vanmorgen een paar punten, maar sinds Niz binnen is geen een meer![]()
Er is de laatste dagen voor niemand meer iets te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |