zo'n 8 acht of gladde oppervlakken, op karton en papier en zo minder langquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Hoelang blijft het virus dan leven op artikelen?
Hoor daar eigenlijk nooit iets over en op fok al regelmatig gelezen over ontsmetten van producten enzo.
Tot 3 dagen op gladde oppervlakken als plastics en metaal (koper niet).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Hoor daar eigenlijk nooit iets over en op fok al regelmatig gelezen over ontsmetten van producten enzo.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij niet de enige bent die zo denkt....En als je dat boek dan ontvang nadat de kassiere het gescanned heeft. Ontsmet je het dan? Of de deurklink van de winkel?
Heb je zelf ook nog wat gehaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:33 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond langs een coffeeshop, ik zag het gebeuren. Toen dacht ik nog dat het illegaal was omdat ik dacht dat ze nog gesloten waren, maar toen bleek een afhaalpunt geopend.
https://www.bright.nl/nie(...)akketjes-en-de-luchtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee die mensen zijn gek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:10 schreef Fukushima het volgende:
even mijzelf quoten en wat verbeteren:
ja ik weet het, ik zit nog in een whatsapp groep voor een BBQ workshop eind maart met 30 man.
gevraagd aan de organisator, dit gaat zeker niet door?
antwoord; waarom niet; wij zijn officieel geen horeca maar gewoon een winkel, we gaan gewoon bakken en gezellig alles opeten smiddags.
30 personen, iedereen van die handjes omhoog smileys posten dat het doorging, ik was de enige persoon met bedenkingen....
leeftijd allemaal tussen de 30 en 50....
ben ik nou gek?
Positief! Kunnen al die mensen tenminste zich weer voorzien in hun behoefte voor slangenogen, zebralever, hondenpoten en uiteraard de bekende vleermuizensoepquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:04:28Goed nieuws! Dierenmarkt in Wuhan kan bijna weer open https://t.co/trzQAS3qcV reageer retweet
Oh, zo maar eens rondje IKEA doen dan! Go team-Oquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef _I het volgende:
Dit is ook wel iets om te melden als je het over risicogroepen hebt.
SARS
Abstract
Severe acute respiratory syndrome coronavirus (SARS-CoV) is a highly pathogenic emergent virus which replicates in cells that can express ABH histo-blood group antigens. The heavily glycosylated SARS-CoV spike (S) protein binds to angiotensin-converting enzyme 2 which serves as a cellular receptor. Epidemiological analysis of a hospital outbreak in Hong Kong revealed that blood group O was associated with a low risk of infection. In this study, we used a cellular model of adhesion to investigate whether natural antibodies of the ABO system could block the S protein and angiotensin-converting enzyme 2 interaction. To this aim, a C-terminally EGFP-tagged S protein was expressed in chinese hamster ovary cells cotransfected with an alpha1,2-fucosyltransferase and an A-transferase in order to coexpress the S glycoprotein ectodomain and the A antigen at the cell surface. We observed that the S protein/angiotensin-converting enzyme 2-dependent adhesion of these cells to an angiotensin-converting enzyme 2 expressing cell line was specifically inhibited by either a monoclonal or human natural anti-A antibodies, indicating that these antibodies may block the interaction between the virus and its receptor, thereby providing protection. In order to more fully appreciate the potential effect of the ABO polymorphism on the epidemiology of SARS, we built a mathematical model of the virus transmission dynamics that takes into account the protective effect of ABO natural antibodies. The model indicated that the ABO polymorphism could contribute to substantially reduce the virus transmission, affecting both the number of infected individuals and the kinetics of the epidemic.
COVID-19
CONCLUSION
People with blood group A have a significantly higher risk for acquiring COVID-19 compared with non-A blood groups, whereas blood group O has a significantly lower risk for the infection compared with non-O blood groups.
En, (ja daar heb je er weer) een verbod op die kutkarretjes voor kleine kinderen in een supermarkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Gia het volgende:
Wmb hoeven bouwmarkten e.d. niet dicht,maar geen hele gezinnen toelaten.
Als je een potje verf moet hebben, hoef je toch niet vrouw en kinderen mee te slepen!
Ik zou, als ik een bouwmarkt runde, nu gewoon als maatregel nemen dat kinderen niet toegelaten worden. Want die zitten letterlijk overal aan.
Scheelt ook in 't aantal bezoekers.
Tnx!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:37 schreef senesta het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)akketjes-en-de-lucht
Waar slaat dit nu weer op! Leg uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Knap dat je een artikel plaatst en daar alsnog zelf de verkeerde conclusie uithaalt.
Op RVS en plastic, de meest gebruikte componenten in de zorg overleeft het het langst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:37 schreef senesta het volgende:
[..]
https://www.bright.nl/nie(...)akketjes-en-de-lucht
Ik maak een dagelijkse boswandeling, maar ik zie weinig tot stand komen van dat afstand houden. Kinder ouderen. Ik zie mensen nog steeds basketballen op het pleintje Hiero.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Aurelius het volgende:
Zo met de kinderen naar het park. Frisse neus halen. Wel afstand houden.
Nou dat is wel weer positief heb die bloedgroep ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, zo maar eens rondje IKEA doen dan! Go team-O
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Positief! Kunnen al die mensen tenminste zich weer voorzien in hun behoefte voor slangenogen, zebralever, hondenpoten en uiteraard de bekende vleermuizensoep
Heb een hometrainerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sterker nog; binnen blijven verhoogd het risico op ziek worden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-beweging~a657189d/
wij wachten een weekje en gaan dan eens in de super kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat mensen snel stoppen met hamsteren
picnic, ah, en jumbo niet meer online te bestellen
I'm verdere verspreiding vte voorkomen zou je se toch veilig binnen moeten houden???quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Iran heeft 85.000 gevangenen tijdelijk op vrije voeten gesteld om verdere verspreiding van het coronavirus in te dammen. Onder hen zijn ook politieke gevangenen, heeft een woordvoerder van de rechterlijke macht bevestigd.
En dan boos pislink worden omdat ze dat nu wordt beletquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In deze twee heilige plaatsen voor sjiieten bidden normaal gesproken dag en nacht gelovigen afkomstig uit het hele Midden-Oosten. Daarbij worden de graftombes aangeraakt en gekust.
Ik ook. deze kaart zou dan overeen moeten gaan komen met de coronakaart.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, zo maar eens rondje IKEA doen dan! Go team-O
Vraag me af hoe dat kan. Interessant.
net zoals in frankrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:41 schreef Minimunt het volgende:
HET LAND MOET GEWOON DICHT. MENSEN NEMEN HET NIET SERIEUS... Slecht beleid.
Ook geen kinderen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Tris het volgende:
En, (ja daar heb je er weer) een verbod op die kutkarretjes voor kleine kinderen in een supermarkt.
Eind mei zou ik voorlopig aanhouden, misschien langer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef BobW het volgende:
Vrienden van mij denken met Pasen (11-13 april gewoon naar een feestje te kunnen.
Maar de kans is toch vrij groot dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |