SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Hier in Australië toevallig veel meer reclames op TV over zorg, levens en begrafenis verzekeringen , en dat is geen geintje.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Het is ook snel gegaan hè. Vorige week was het nog zo dat de scholen onder geen beding dicht gingen en het normale leven gewoon door moest gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:11 schreef asco het volgende:
Op het journaal van die naïeve Nederlandse meisjes die nog snel ff een reisje deden en nu niet weten wat ze moeten doen om thuis te komen.![]()
()
![]()
Dan is het nog niet verboden om zelf te blijven nadenken he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is ook snel gegaan hè. Vorige week was het nog zo dat de scholen onder geen beding dicht gingen en het normale leven gewoon door moest gaan.![]()
![]()
“To The Rest Of The World, You Have No Idea What’s Coming”: Man Lists 6 Stages Italy Has Gone Through
https://www.boredpanda.co(...)_campaign=BPFacebook![]()
Niet iedereen zit de hele dag op een forum elke ontwikkeling te volgen hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef asco het volgende:
[..]
Dan is het nog niet verboden om zelf te blijven nadenken he.![]()
![]()
Klein beetje zelf nadenken kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is ook snel gegaan hè. Vorige week was het nog zo dat de scholen onder geen beding dicht gingen en het normale leven gewoon door moest gaan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
begin maart was er nog niks aan de hand, ook onze overheid was heel erg laks.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef asco het volgende:
[..]
Dan is het nog niet verboden om zelf te blijven nadenken he.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dit soort paniekzaaierij heb je ook niks aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef BeriBeri het volgende:
“To The Rest Of The World, You Have No Idea What’s Coming”: Man Lists 6 Stages Italy Has Gone Through
https://www.boredpanda.co(...)_campaign=BPFacebookDon't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Ik ga zo boodschappen doen. Sjaal voor neus en mond. Ik hou mijn afstand, maar gisteren al gemerkt dat mensen er nog naief in zijn of er schijt aan hebben.Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
Blijf het flauw vinden om mensen die langer dan een week of twee weken geleden op reis zijn gegaan dat te verwijten. Niet iedereen is paranoïde aangelegd en vertrouwt gewoon op de informatie vanuit de overheid. Wat in een land als Nederland gewoon moet kunnen, je bent dan hooguit een beetje naïef. Maar wederom, nogal flauw om mensen dat te gaan verwijten en superieur te doen vanaf je forumpje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:28 schreef D_A het volgende:
[..]
Klein beetje zelf nadenken kan geen kwaad natuurlijk.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 07:31:24 ]![]()
Daar doe je zelf ook aan mee met je sjaal voor je neus en mondquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:29 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen. Sjaal voor neus en mond. Ik hou mijn afstand, maar gisteren al gemerkt dat mensen er nog naief in zijn of er schijt aan hebben.![]()
![]()
Maar hij beschrijft wel accuraat hoe het gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit soort paniekzaaierij heb je ook niks aan.![]()
Ja, had ik maar een hele volle voorraadkast of fatsoenlijke mondkapjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar doe je zelf ook aan mee met je sjaal voor je neus en mond
Ik doe boodschappen net na openingstijd wanneer het nog relatief rustig is.Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
Ook in het dagelijkse leven vind ik het naïef om te denken dat je zomaar even op vakantie kon. Maar misschien omdat het mijn sector treft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijf het flauw vinden om mensen die langer dan een week of twee weken geleden op reis zijn gegaan dat te verwijten. Niet iedereen is paranoïde aangelegd en vertrouwt gewoon op de informatie vanuit de overheid. Wat in een land als Nederland gewoon moet kunnen, je bent dan hooguit een beetje naïef. Maar wederom, nogal flauw om mensen dat te gaan verwijten en superieur te doen vanaf je forumpje.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Een collega van me had per 1 maart opgezegd, ze zat met zichzelf in de knoop en ging dat ontwarren in Thailand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Blijf het flauw vinden om mensen die langer dan een week of twee weken geleden op reis zijn gegaan dat te verwijten. Niet iedereen is paranoïde aangelegd en vertrouwt gewoon op de informatie vanuit de overheid. Wat in een land als Nederland gewoon moet kunnen, je bent dan hooguit een beetje naïef. Maar wederom, nogal flauw om mensen dat te gaan verwijten en superieur te doen vanaf je forumpje.
Op mijn vraag of ze dat wel verstandig vond gezien de ontwikkelingen kreeg ik een schamper lachje. Of je het nou hier oploopt of daar, en ze ging.
Ja.... die mensen heb je...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 07:35:44 ]![]()
Maar veel mensen zijn al in februari vertrokken en qua bestemmingen als Thailand sommigen misschien wel maanden eerder, omdat het vaak onderdeel is van een langere reis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een collega van me die had per 1 maart opgezet, ze zat met zichzelf in de knoop en ging dat ontwarren in Thailand.
Op mijn vraag of ze dat wel verstandig vond gezien de ontwikkelingen kreeg ik een schamper lachje. Of je het nou hier oploopt of daar, en ze ging.
Ja.... die mensen heb je...![]()
Wie weet wist onze overheid al begin januari dat het eigenlijk onbegonnen werk was om dit virus in te dammen. Want zeg nou zelf, al hadden we vanaf 15 januari in een Lockdown gezeten, hadden we dan voorkomen dat het hier uit de hand zou lopen? “Dan was het niet zo snel gegaan” gaat er vast geroepen worden. Ok, wellicht. Maar dat was toch gewoon uitstel van executie geweest? Of heb je echt de illusie dat dit virus van de aardbodem zal verdwijnen de komende jaren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
begin maart was er nog niks aan de hand, ook onze overheid was heel erg laks.Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Dat zei ik een ruime week geleden ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een collega van me had per 1 maart opgezegd, ze zat met zichzelf in de knoop en ging dat ontwarren in Thailand.
Ja.... die mensen heb je...Maar goed had er toen nog niet zo over nagedacht dat ze ook alles dicht gooien
![]()
Ik denk dat we de mensen niet zoveel meer moeten verwijten. Het is gewoon te asburd wat er allemaal gebeurd en we hebben nog niets van deze schaal meegemaakt in ons leven. En de toon van het rivm valt ook wel wat te verwijten eigenlijk.
tot afgelopen vrijdag dacht ik toch wel naar thailand te kunnen gaan :p![]()
paniek ? gewoon feiten, maarja nederland is anders natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit soort paniekzaaierij heb je ook niks aan.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
2+ maanden in lockdown houden mensen hier niet vol, zeker als ze zien dat er dan maar weinig besmettingen zijn. Dan gaan ze gewoon weer naar buiten, feestjes bij vrienden houden etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:36 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wie weet wist onze overheid al begin januari dat het eigenlijk onbegonnen werk was om dit virus in te dammen. Want zeg nou zelf, al hadden we vanaf 15 januari in een Lockdown gezeten, hadden we dan voorkomen dat het hier uit de hand zou lopen? “Dan was het niet zo snel gegaan” gaat er vast geroepen worden. Ok, wellicht. Maar dat was toch gewoon uitstel van executie geweest? Of heb je echt de illusie dat dit virus van de aardbodem zal verdwijnen de komende jaren.![]()
Dan ben je wel een bitterbal ook hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zei ik een ruime week geleden ook![]()
![]()
![]()
yup !quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar veel mensen zijn al in februari vertrokken en qua bestemmingen als Thailand sommigen misschien wel maanden eerder, omdat het vaak onderdeel is van een langere reis.
wij zijn 27 februari vertrokken naar australië voor 3 maanden......
word nog even puzzelen....en zelfs misschien verlengen
maargoed er zijn grotere problemen in de wereld nu
oh ja, we zaten toen al te twijfelen maarja.....ons huis zou ook bezet zijn met gasten...etcwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: