Tot morgen en wij gaan voor minder corona slachtoffersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:01 schreef Kyran het volgende:
Goed, deze paniekzaaier gaat zijn bed opzoeken
Even SC weer verminderen aub. en anders naar SC topic kunnen julie mooi alles onder blijven baggeren!
Tot morgen
Voordat ik hier onbewust verkeerde indrukken aan het wekken ben; dat ben ik niet.quote:
Carnaval vier je doorgaans in kleine groepjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:02 schreef hollandia02 het volgende:
"Carnavalvierders zijn meestal wat jonger, vandaar dat er veel jongeren op de IC liggen"
Nooit Carnaval gevierd zeker, het gros is boven de 40!
Ik zwijg nui verstandig, lezer tussen de regels en zoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Voordat ik hier onbewust verkeerde indrukken aan het wekken ben; dat ben ik niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zwijg nui verstandig, lezer tussen de regels en zo
KLeine groepjes was het toch ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:02 schreef hollandia02 het volgende:
"Carnavalvierders zijn meestal wat jonger, vandaar dat er veel jongeren op de IC liggen"
Nooit Carnaval gevierd zeker, het gros is boven de 40!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Of aan het begin dat het onmogelijk was dat tijdens carnaval mensen besmet waren, nemen ze zichzelf nog wel serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Carnaval vier je doorgaans in kleine groepjes.
Dodelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Wat waren de cijfers van Italië vandaag eigenlijk?
LIVE Bijna 350 coronadoden in Italië in 24 uurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Amenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:08 schreef Flow3r het volgende:
Hoogste tijd om de salarissen in de zorg te verbeteren,managers er uit te tiefen en al die andere lagen die geen handen aan het bed zijn
27980 totaalquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:05 schreef mootie het volgende:
Pfff daar is het echt kut.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
27980 totaal
2158 dood
1851 in IC
gisteren was het:
24747 totaal
1809 dood
1672 in IC
Misschien had die ene Italiano toen maar niet zo nut moeten kijken toen ik mes en vork bij mn spaghetti vroeg.quote:
In de oorlog was het bij de Italianen eerder 100 dood, 30.000 vermist... (herinner ik me van Goebbels dagboek: die cijfers mochten in Duitsland niet bekend gemaakt worden... )quote:
Ik hoop gewoon dat ooit het nageslacht kan zeggen, toen in 2020, het leek zo heftig maar liep het ook met een sisser af. Dat zal nu ook vast gebeuren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien had die ene Italiano toen maar niet zo nut moeten kijken toen ik mes en vork bij mn spaghetti vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ooit het nageslacht kan zeggen, toen in 2020, het leek zo heftig maar liep het ook met een sisser af. Dat zal nu ook vast gebeuren.Het gaat niet met een sisser aflopen. Het gaat ronduit kut worden. En over een jaar denk ik dat er nog maar weinig families zijn die niet minstens 1 iemand verloren hebben aan COVID-19.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |