UMC. Ik denk zelfs jouw ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis trouwens als ik vragen mag?
Wel leuk dat je nu ook meepostquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
hoop ook dat het goed komt je je huis en de verkoop. ik ben stille meelezer van eerste uur
Dankje!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
hoop ook dat het goed komt je je huis en de verkoop. ik ben stille meelezer van eerste uur
Claudia de Breijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:55 schreef riazop het volgende:
Claudia de Breij - Ik kom wel weer naar buiten (Corona versie)
Ik kan koken zegt ze danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Okay, dan ga ik toch maar slapen, het niveau is duidelijk niet meer te redden vannacht.![]()
Voor de goede orde: ja ik heb tieten, en ja ik kán koken
maar dat laat ik over aan @:Kyran
Ow! Jij bent die van Kyran?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Okay, dan ga ik toch maar slapen, het niveau is duidelijk niet meer te redden vannacht.![]()
Eens.quote:
Hoop dat met je mee, hij zei dat namelijk toen als vriend zijndequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Huisartsen. De grootste zakkenvullers samen met tandartsen en dierenartsen
Okay die giegelzak waar ik het zojuist over had hoeft niet als eerste.quote:
cardioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
Bij gebrek aan een sportschool (ging ik laatste week ivm corona al niet meer heen) morgen hardlopen. Voor het eerst sinds jaren. RIP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
cardio
Daarna ff optrekken klimrek schoolpleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik hheb bij Rutte altijd meer het gevoel van stan laurelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:54 schreef Kyran het volgende:
Als Duitsland en België helemaal op slot gaan dan moet Rutte ook wel. Anders zit je heer een beetje als een lulletje rozenwater ..... alles en iedereen om je heen op slot
Rutte:
[ afbeelding ]
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
Jongens, wat een gebagger.Hier een crosspost van mij naar aanleiding van Rutte's toespraak, om het niveau weer wat op te krikken hier.
![]()
We hebben dus geen lockdown, omdat het land anders misschien wel een jaar op slot gaat en we daarna alsnog besmettingen en uitbraken gaan krijgen vanuit het buitenland. Alsof een lockdown alleen wordt gedaan om de dans te ontspringen? Ik vind dat echt een drogreden.
Ze willen het "gecontroleerd" rond laten gaan, terwijl er geen enkele aanwijzing is dat er nog enige grip is op dit proces. Ze weten helemaal niet hoe hard het nu gaat, hoe snel "code zwart" (wanneer ze patiënten moeten gaan weigeren) op de IC's dichterbij komt. Daarom zouden ze nú een lockdown moeten afkondigen voor 2-4 weken. Valt de druk op de IC's daarna mee, dan kunnen ze de maatregelen weer wat minder streng maken.
Een tijdelijke lockdown kan dus prima een onderdeel zijn van het gecontroleerd rond laten gaan, het is niet of het één, of het ander. Tegen de tijd dat het RIVM daar alsnog mee op de proppen komt, is er weer kostbare tijd verspild en is de kans op "code zwart" (en daardoor onnodig veel sterfte) weer groter.
Ze zijn met die hele COVID-19 nog niet één keer proactief geweest. Altijd de risico's onderschat, altijd te langzaam gereageerd, altijd te weinig drastisch ingegrepen. Je zou denken dat ze de kans om tóch nog iets goed te kunnen doen met beide handen aan zouden grijpen, maar nee. Ze zijn wel consequent, dat moet ik ze nageven.
Thanks, was ff drempeltjequote:
MMMM mannen en kunnen koken isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gelukkig is dat helemaal goed gekomen.quote:
Tot morgen. Hopelijk niet teveel dooien erbijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:01 schreef Kyran het volgende:
Goed, deze paniekzaaier gaat zijn bed opzoeken
Even SC weer verminderen aub. en anders naar SC topic kunnen julie mooi alles onder blijven bagger!
Tot morgen
ahhh lief!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 02:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig is dat helemaal goed gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |