Is DTS naar UTO verplaats?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is echt een hoogstaand stukje rijm.
Erik Jan van Roosendaal herken ik hierin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef aKboR het volgende:
FF:
"Hé, vuile klootzak, parasiet, krijg toch de pleuris stuk verdriet
En ook de tyfus, kale neet, hé kankerlijer lik me reet
Langharig tuig, stuk onbenul, syfilislijder, hondenlul!"
Hier had iets grofs kunnen staan.quote:
Damn.quote:
UTO is ff verborgen tot volgend seizoen. Zodra dat weer open is trappen we 3 zure trutjes terug. Ik ga geen namen noemen.quote:
Zal wel wijn gehamsterd hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef devzero het volgende:
Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd willen zeggen: waar ben ik nu weer aanbeland
Jij trapt vrij weinig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
UTO is ff verborgen tot volgend seizoen. Zodra dat weer open is trappen we 3 zure trutjes terug. Ik ga geen namen noemen.
Gewoon Robert Long dusquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik Jan van Roosendaal herken ik hierin.
Ik heb deze van een FOKster.Had het moeten weten.quote:
Yeahquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel wijn gehamsterd hebben.
Woensdagavond naar huisvlucht is geboekt.
Hoe dan?quote:
En dan 2 weken zelf-quarantaine?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zal wel wijn gehamsterd hebben.
Woensdagavond naar huisvlucht is geboekt.
Lastige combi,veel rode kaarten?quote:
Wel als je kickboxt op het voetbalveldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Geven ze rode kaarten bij kickboxen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |