Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen zijn ZO ONVERANTWOORD. Daarom hebben wij een Aziatische semi-dictatuur nodig. Mensen luisteren hier niet, denken alleen aan zichzelf en geen verantwoordelijkheidsbesef.
Ik bedoel ook tijdens een crisisquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach elke cultuur heeft zijn voor- en nadelen.
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.
Aziegoden lopen mijlen voor op ons. Ben er 2 x geweest Hong Kong en Indonesie allen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het even kut, maar normaliter is onze vrije en eigenwijze cultuur wel beter dan die onzin in Azië.
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter het is hier geen China mensen opsluiten of neerschieten is namelijk hier niet mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
NEWSFLASH : We ZIJN in lock down. Vrijwel alle samenkomst van mensen is verboden. Vrijwel alles is dicht. Mensen gaan niet meer naar hun werk, niets.
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kyran is een goddelijke mod moet ik zeggen. Mijn complimenten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom leg je nou weer woorden in mijn mond? Waar in godsnaam heb ik het over mensen opsluiten of neerschieten? Wat is dit toch voor een onzin steeds in dit topic...... Kan er niet gewoon een discussie gevoerd te worden zonder dat je dit soort dingen roept?
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoel ook tijdens een crisis
Er is geen CRISIS waar onze DRIES ISquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak hebben we zo'n crisis?
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.
Meer evolueren, zoals elke cultuur doet. En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onze cultuur en leefwijze gaat ophouden te bestaan
Heet jij Gijs(bert) irl of heb ik iemand anders voor me?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is even wennen voor veel Nederlanders, maar uiteindelijk weet de mens zich eigenlijk altijd wel snel aan te passen aan nieuwe situaties.
Ik zou niet teveel 60+ers oproepen eerlijkgezegd, tenzij je graag van ze af wil.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.
1 keer per 100 jaar gemiddeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hee, das een maat van mij. Heb wel eens een belletje met 'm.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is geen CRISIS waar onze DRIES IS![]()
Dries Roelvink god
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee op de lange termijn niet. Nu krijg je een hoop gezeik met dat vrouwen in de top horen te werken. Nu lachen we erom, maar als we niet uitkijken wordt je beoordeeld of je een vrouw bent en geef dat de doorslag, niet hoe goed je bent in een functie. Daarom is de Aziatische op de lange termijn een goede keuze.
Koning kan nog altijd het reserveleger inzetten he. Alles tot 45 dacht ik uit mn hoofd. Beter wacht die lamzak daar nog 2 jaar mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik melden dat alle militairen die op buitenlandse oefening zijn (dus geen missie) nu naar huis worden gestuurd. Argument is dat ze niet weten hoe het met reizen gaat, maar de soldaten zelf gokken dat ze gewoon stand by moeten staan.
Vleermuisje niks mis mee ouwe reus. Krokante vleugeltjes genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waar mensen massaal zelfmoord plegen omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is.
En lekker vleermuizen eten waardoor de hele wereldeconomie naar de tyfus gaat. Lekker hoor die Aziaatjes, gewoon kort houden.
Ah dat is de lidl onder de vliegbasissenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.
Ik zou zeggen 3 max maar het is ook een beetje lullig om tegen 1 van je 3 kinderen te zeggen dat die maar 5 meter achter je moet lopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar liggen de grenzen dan, volgens jou? Hoeveel kinderen op hoeveel plekken?
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef KingRoland het volgende:
Lekker bezuinigen op de zorg he Mark![]()
en dan nu mensen die hem ophemelen
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kyran is een goddelijke mod moet ik zeggen. Mijn complimenten.
Werkt bij mij niet. Nou ja, hooguit dat ik haar soms wel wil verbouwen als zij weer eens vrouwenkuren vertoont.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit een vrouw krijgt
Wtfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Heet jij Gijs(bert) irl of heb ik iemand anders voor me?
Ik heb geen idee ouwe dibbes. Heel dat kut leger kan kapot vallen genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah dat is de lidl onder de vliegbasissen
Zoveel ziekenhuizen beginnen nu al om hulp te roepen. Bijna eng.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er moeten spoedig meer handjes aan het bed komen. Ze kunnen hiervoor allereerst een beroep doen op studenten geneeskunde en gepensioneerde artsen. Als de stront echt de ventilator raakt, dan kunnen ze zelfs de opkomstplicht van de militaire dienstplicht voor deze specifieke groep instellen. Wat dat betreft is het erg handig dat sinds 1 januari 2020 de dienstplicht ook voor vrouwen geldt.
Vriend moet morgen terug van oefening Amerika. Deel gaat naar Aruba, deel naar Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah dan zal ik morgen ook wel wat horen. Maat van mij is kapitein bij defensie vliegbasis Woensdrecht.
Soort Stalin genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.
lekker kapot bezuinigen genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ouwe dibbes. Heel dat kut leger kan kapot vallen genot.
Kan die wat meenemen van Wendy's Burgers?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend moet morgen terug van oefening Amerika. Deel gaat naar Aruba, deel naar Nederland.
De stalin op FOK!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kyran heerst over dit topic met strenge maar rechtvaardige hand.
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef DaniqueV het volgende:
Hoop dat als wij straks dat corona achter ons kunnen laten, het werk van deze mensen gewaardeerd blijft worden
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan die wat meenemen van Wendy's Burgers?
True en nuquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 3 max maar het is ook een beetje lullig om tegen 1 van je 3 kinderen te zeggen dat die maar 5 meter achter je moet lopen5 misschien? Getal maakt niet uit, als het maar duidelijk is.
Gewoon duidelijke regels / dwingend advies, niet zo'n slappe hap. Mensen zitten met 50+ man tegelijk in een supermarkt. Bouwmarkten hebben het tyfus druk. IKEA parkeerplaatsen zijn vol. Zelfs freaking MonkeyTowns zijn niet gesloten.
Als je maar een beperkt aantal plekken openhoudt dan gaan de mensen zich daar concentreren.
Oh, dat was toch maar een griepje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:22 schreef Megumi het volgende:
Voor mensen die nog wat TV willen kijken op de BBC2 is er een docu over de spaanse griep.
In welk opzicht lopen ze voor op ons?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aziegoden lopen mijlen voor op ons. Ben er 2 x geweest Hong Kong en Indonesie allen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even mijn geboorteakte checken brb.
Ja nu al en het ergste moet nog komenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoveel ziekenhuizen beginnen nu al om hulp te roepen. Bijna eng.
EU is een en al corruptiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
In welk opzicht lopen ze voor op ons?
Hong Kong heeft geen echte democratie. En heel Indonesie is corrupt
Van wie gaan ze dat eisen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
‘UEFA eist 300 miljoen euro van clubs en bonden bij verplaatsen EK’
Er is een klein probleempje genot.
Technologie. Omgang met elkaar ook. Iedereen is gelijk. Scholen allemaal in uniform. Pesten? Stokslagen kun je krijgen. Heel Indo corrupt valt mee hoor, rondom Bali heel veel. Dorpjes etc vrij rustaagh.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
clubs hebben dat niet besloten waarom lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Kan je al inzetten welke clubs er failliet gaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
De EU is wel een democratie wil je zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
@RipCityquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je al inzetten welke clubs er failliet gaan?
Gaat niet gebeuren omdat clubs moeten instemmen, wel bizar dat ze het überhaupt bedenken. Je verwacht van een bedrijf met 15 miljard omzet (en enorme winsten) juist een financiële noodplan voor clubs, maar ze willen juist geld zien. Ik wil ze van alles toewensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
die tering rutte bewaart alles voor de banken enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.
Clubs als Cambuur, RKC komen wel in de problemen genot. Volgend jaar Eredivisie met Ajax en PSV. Feyenoord niet, die hebben nooit geld HAHAHAHquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
clubs hebben dat niet besloten waarom lol
ook corona?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren omdat clubs moeten instemmen, wel bizar dat ze het überhaupt bedenken. Je verwacht van een bedrijf met 15 miljard omzet (en enorme winsten) juist een financiële noodplan voor clubs, maar ze willen juist geld zien. Ik wil ze van alles toewensen.
UEFA MAFFIA
Omdat onze 'Vrienden" een beetje alle voorspoed in de weg liggen. PSV=Gemeente Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clubs als Cambuur, RKC komen wel in de problemen genot. Volgend jaar Eredivisie met Ajax en PSV. Feyenoord niet, die hebben nooit geld HAHAHAH
Op zijn minst dan meer waardering dan nu van "de mensen".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die tering rutte bewaart alles voor de banken enzo
Amenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zorgprofessionals de komende maanden heel wat meer gewaardeerd gaan worden. En terecht. Hopelijk vertaald zich dat ook in een hoger salaris. Over de hele breedte van alle facetten van de zorg. Ze verdienen het.
En de FIFA gaat zo nog dwarsliggen volgend jaar dat het EK dan niet gespeeld kan worden omdat het WK voor clubs dan moet komen waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden
http://www.soccernews.nl/(...)-schulden-van-europaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Typisch UEFA ook, tienduizenden doden straks, hele wereld op z'n gat, economie kapot en zij vragen om geld bij de doodbloedende clubs en bonden
Songfestivalletje moeten ze ook nog verplaatsen he, kost ook 50 miljoen genot. Kan niet tegelijk met EK/WK.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de FIFA gaat zo nog dwarsliggen volgend jaar dat het EK dan niet gespeeld kan worden omdat het WK voor clubs dan moet komen waar niemand op zit te wachten.
Dat is correct en tevens juist. Wel rustig op straat. Hopelijk veel aanbiedingen dan in de winkels.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef KingRoland het volgende:
De zorg had het al krap
kun je nagaan als iedereen corona krijgt in 1 keer bam
dit land gaat dan (sorry kyran) naar de tering
Ja maar dat is sowieso in mei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Songfestivalletje moeten ze ook nog verplaatsen he, kost ook 50 miljoen genot. Kan niet tegelijk met EK/WK.
Ik voorspel walking dead taferelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Wel rustig op straat. Hopelijk veel aanbiedingen dan in de winkels.
Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekochtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang niet
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.
eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is sowieso in mei.
Lijkt me ook wel makkelijker te verplaatsen, gewoon dit jaar cancellen en dan volgend jaar die ongein.
We moeten het positief in blijven zien Rens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
2020 wordt een absoluut rampjaar, mensen moeten niet te lichtzinnig denken. We zijn er nog lang niet
Zie ik elke week als mn schoonmoeder weer eens door de voordeur naar buiten loopt genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik voorspel walking dead taferelen
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.quote:
dus dit!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Is het eindelijk in Holland, komt dat kut corona het verpestenquote:
Nee dat is niet aandoenlijk maar gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Over 3 weken is alles misschien weer goed. Aldus die butterflyhuppelmuts waarvan ik niet eens de moeite genomen heb om haar nick te onthouden.
De naïviteit is bijna aandoenlijk te noemen.
Daaein heb je zeker een punt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De EU is wel een democratie wil je zeggen?
Ik heb net weer mijn penis gevonden. Ik ben onderweg.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien kunnen we allemaal Buddha vinden en proberen onderweg te blijven.
Zal wel moeten dit jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cancellen kan niet. Deze deelnemers hebben recht op deelname genot.
Werk wel in de zorg, maar ben blij dat ik nooit in dat soort situaties kan komen (hopelijk). Bah.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Amenik heb echt respect voor deze mensen, ik zou niet in hun schoenen willen staan
misschien zeg ik het verkeerd, ik denk niet dat ik dat zou kunnen staan, beslissingen nemen over wie helpen wij en wie niet, eigen leven ook op de weegschaal leggen, hulde, niets dan hulde.tijd dat deze mensen meer worden gewaardeerd
Je eigen flesje mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga woensdag terrasje pakken in het vondelpark met een goede vriendin. Ik vind het allemaal best hoor.
Europa en Europese Unie zijn niet hetzelfde genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Dit jaar ook een tweede seizoen Wie is de MOL JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel moeten dit jaar.
Al mogen ze van mij ook allemaal corona krijgen. Vooral die vrouw met die baard.
Me like youquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
maar wel straks mensen die je lief hebt de oven in, fuck dat huis, manquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topjaar ouwe reus. Ik heb net een huis gekocht
Welja, zó slecht leef je tegenwoordig niet meer in China als Han als wat mensen in het westen denken. Dictatuur wilt niet zeggen dat je in een krot woont.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daaein heb je zeker een punt.
Wel leef ik liever in een EU land dan in China waar je onderdrukt wordt door de CCP.
Ik niet meer sinds dit weekendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten het positief in blijven zien Rens.
Een gebrek aan entertainment voor veel mensen kan wel tot serieuze problemen leiden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat er meer serieuze wereldproblemen nu spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |