SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ow fuck zeg. Jeetje, dan zitten we over een week al vol en moeten we nog een week wahcten om te weten of het sluiten van scholen en horeca wel voldoende was?!?!?!quote:Op maandag 16 maart 2020 23:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Van die 1500 zijn er ~300 vrij en inclusief zo'n 300 extra bedden.
Nou dat dus. Dat dat een probleem is,.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Blijkbaar zijn er gegronde redenen om niet te verwachten dat het zich blijft verdubbelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Verdubbeling elke 3 dagen.
Dag 1 - 96
Dag 4 - 192
Dag 7 - 384
Dag 10 - 768
Dag 13 - 1.536
Schiet mij maar lek, maar ik vind dat een gevaarlijke strategie. Men had eerder moeten ingrijpen.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Wij vorige maand maar klagen over die Hazes nieuws overkill. Geef mij die kut Hazes maar hoor.... Bridget erbij, geen probleem...![]()
Ik heb begrepen dat het zonder lockdown zelfs al moeilijk is om onder de 2 te komen. Daarom begrijp ik niet dat kinderen 'gewoon' mogen blijven spelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:48 schreef Coppi het volgende:
[..]
Lijkt mij heel lastig om daar betrouwbare data over te krijgen. In dichtbevolkte gebieden wordt het heel lastig om die onder de 1 te krijgen zond lockdown. In landelijke gebieden kan dit wel.![]()
We zien het over 14 dagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er gegronde redenen om niet te verwachten dat het zich blijft verdubbelen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Medisch experimentje met 17 miljoen mensen, zo bont maakte zelfs Josef M. het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of de prijs ervan zal een enorme berg doden en een compleet overbelaste/onbeschikbare zorg zijn. En dan kan alsnog blijken dat er helemaal geen groepsimmuniteit optreedt.
Dit is gewoon raar :l![]()
En vanmorgen waren het er 68 en dat was vanavond al 96quote:Op maandag 16 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow fuck zeg. Jeetje, dan zitten we over een week al vol en moeten we nog een week wahcten om te weten of het sluiten van scholen en horeca wel voldoende was?!?!?!
Nou dat dus. Dat dat een probleem is,.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
En morgen gewoon weer met ze'n allen naar de Hornbach en Ikeaquote:Op maandag 16 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow fuck zeg. Jeetje, dan zitten we over een week al vol en moeten we nog een week wahcten om te weten of het sluiten van scholen en horeca wel voldoende was?!?!?!
Nou dat dus. Dat dat een probleem is,.![]()
![]()
De meubelboulevardquote:Op maandag 16 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En morgen gewoon weer met ze'n allen naar de Hornbach en Ikea![]()
![]()
Ze hopen met drie weken tijd te rekken. Gaat niet werken als mensen het als een vakantie beschouwen en maar overal heen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat dus. Dat dat een probleem is,.![]()
Inderdaad, hier lekker naar de Ikea, en in Frankrijk word je half dood geknuppeld als je zonder goede reden buiten komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En morgen gewoon weer met ze'n allen naar de Hornbach en Ikea![]()
130 eiro boetequote:Op maandag 16 maart 2020 23:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Inderdaad, hier lekker naar de Ikea, en in Frankrijk word je half dood geknuppeld als je zonder goede reden buiten komt.![]()
Crossquotequote:Op maandag 16 maart 2020 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:Sywert twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:50:29Nogmaals: lees het vooral zelf, in al z'n nuance. Dit is het land dat meest op ons lijkt qua aanpak (zegt ook RIVM-onderzoeker Van Dissel). En dat open is over onderliggende analyse.
Ga er zo niet beter van slapen.
https://t.co/p2Tb3lNOLb reageer retweet
Net gelezen half half. Kijk vooral naar de tabellen. Ik word daar niet heel vrolijk van als dit het plan is. Dat gaan ons een hoop dooien opleveren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Maar waarom zo specifiek carnaval benoemen?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:55 schreef Patroon het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)k-door-carnaval.html
Klinkt hoopvolEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Hotelboeking voor begin mei in Duitsland maar geannuleerd. Jammer maar helaas.
Ik keek er zo naar uit.
Vandaag ook te horen gekregen dat ik mogelijk een vertraging ga oplopen in m’n opleiding.
Dat kan er ook nog bij.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En lekker met het hele gezin boodschapjes doen, want hihi, moet je die lege schappen zien.quote:Op maandag 16 maart 2020 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En morgen gewoon weer met ze'n allen naar de Hornbach en IkeaOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-03-2020 om 23:33:01Epidemioloog: aanpak van groepsimmuniteit - ‘herd immunity’ - is catastrofaal en kan leiden tot duizenden doden.
Rutte maakt hier een historische fout met onaanvaardbare gevolgen voor de Nederlandse bevolking.
#toespraak #coronanederland
https://t.co/BKDPgVsES6 via @smh reageer retweettwitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 16-03-2020 om 21:19:29Terechte kritiek van vooraanstaande Italiaanse viroloog op zwak verhaal van Rutte die met vuur en mensenlevens speelt.
#coronanederland #Coronavirusnl #corona #PVV #Wilders https://t.co/sZtNRXtHnN reageer retweet![]()
![]()
Ik denk omdat dat waarschijnlijk de oorzaak is van de hoge mate van besmetting in Brabant?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:56 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Maar waarom zo specifiek carnaval benoemen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: