Doodeng om te solderen aan gas. Aan de andere kant gaat het makkelijker dan water want het is droog en schoon en voor de verandering wel een beetje ruimte om te werken.. Het solderen is gelukt dus.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoofdkraan dicht draaien.
Gaskraan in keuken open draaien en ventileren. (Nog veiliger is tijdelijk een gasstel aansluiten).
Leiding doorsnijden met een pijpensnijder.
Dopje erop solderen (zijn er geen kneldoppen? Solderen is wel veiliger natuurlijk).
Kraan weer open en naar geluid luisteren, zeepsop etc.
[..]
Ja hoor een leiding is een leiding en hij ligt er toch.
Ja als er haakse hoeken in zitten wordt het wat lastig. Maar als de trekveer erdoor kan kan een kabel er ook doorquote:Op donderdag 23 april 2020 14:58 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Doodeng om te solderen aan gas. Aan de andere kant gaat het makkelijker dan water want het is droog en schoon en voor de verandering wel een beetje ruimte om te werken.. Het solderen is gelukt dus.
Voor utp lijkt een 15 mm koperbuis toch niet goed te doen, ik krijg de trekveer er al niet lekker door dus zal een kabel wel helemaal vastlopen onderweg.
Maar bedankt voor de aanmoediging. :-)
Van beide kanten loopt ie vast op de laatste meter. Ik kan nog proberen aan de meterkast kant wat lager te zagen en aan de kamer kant kan ik iets uitbikken en de muurplaat los solderen. Die muur moet toch heel veel aan gedaan worden. Heeft geen haast verder.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja als er haakse hoeken in zitten wordt het wat lastig. Maar als de trekveer erdoor kan kan een kabel er ook door
Lijkt mij toch wel wat slordig en niet helemaal de bedoeling, dan zouden ze allemaal D moeten zijn denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:37 schreef Gieliovd het volgende:
Korte vraag voor de E boys hier...
Ik heb als hoofdzekeringen AEG Elfa E 81S automaten.
Nu komt het...
D25 D25 C25
Wat vinden we daarvan:
2 karakteristieken
D karakteristiek in het algemeen
Mag D überhaupt worden toegepast bij particulieren?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel wat slordig en niet helemaal de bedoeling, dan zouden ze allemaal D moeten zijn denk ik.
Dit zit aan de distributie kant; onder de meter neem ik aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag D überhaupt worden toegepast bij particulieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |