Haags zijn moeder is een uitstekende dame met prima skills in the bedr... kitchen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Kiid het volgende:
Denk niet dat ze kan koken. Hagenezen eten alleen troep uit het vet
Als je niks beter gewend ben dan geloof ik dat jaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haags zijn moeder is een uitstekende dame met prima skills in the bedr... kitchen.
Bedankt vriendquote:Op maandag 16 maart 2020 17:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niks beter gewend ben dan geloof ik dat ja
Drie weken geen McDonald's gvdquote:Op maandag 16 maart 2020 17:41 schreef Kiid het volgende:
Denk niet dat ze kan koken. Hagenezen eten alleen troep uit het vet
Scruppie, lang niet gesproken! Hoe is het met jou?quote:
Ik ben melig.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Scruppie, lang niet gesproken! Hoe is het met jou?
Jij bent altijd liefquote:Op maandag 16 maart 2020 18:21 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben melig.
Vaak ook wel angstig en vijandig, maar bovenal een lieverd natuurlijk.
Goed je te zien, moest nog aan je denken laatst, hoe is het daar?
Ik voelde de wond door het toedoen van jouw nagels nog branden in mijn rug.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief![]()
Hoezo moest je aan mij denken, was je naar animal planet aan het kijken?
Gaat opzich wel oké met mij.
En de bijtwond op je schouder zeker ook 😏quote:Op maandag 16 maart 2020 18:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voelde de wond door het toedoen van jouw nagels nog branden in mijn rug.
En gewoon benieuwd.
Gewoon gewoon.
Aha ok is goed, in ieder geval niet de weg kwijt.
Woon je al elders?
Dankje! Merk er weinig van, behalve dat het op het werk rumoerig is. Je voelt de spanning of we wel of niet gaan sluiten. Tevens zijn ook de komende weken repetities met het orkest afgelast en vioolles. En het optreden waar ik zo naar uitkeekquote:
McDonald's is dicht niffoquote:Op maandag 16 maart 2020 18:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet broer. Thuiswerken betekent niet meteen stoppen met leven
Moet wel een uurtje per dag skypen met de kidsquote:Op maandag 16 maart 2020 19:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Ik ga ook het onderwijs in. Helft van het jaar vrij
Lijkt me echt leuk om collega's van elkaar te wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 19:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Moet wel een uurtje per dag skypen met de kids
Terecht. Over een paar weken zijn jullie weer 6 weken vrijquote:Op maandag 16 maart 2020 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon digitaal les gaan geven
Vla met gekleurde muisjesquote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb ook goed nieuws. Nog niet ziek geworden van het vla debacle
Oja die functie die je zou krijgen jaquote:Op maandag 16 maart 2020 18:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En de bijtwond op je schouder zeker ook 😏
Maar dat is lief van je, vroeg hier toevallig laatst nog waar jij gebleven was.
Nee, door omstandigheden woon ik nog bij mijn ouders. Blijf ik even doen. Krijg (hopelijk, als het doorgaat met dat corona gedoe) tijdelijk een andere functie op het werk waar ik mega blij mee ben. Dingen gaan weer ietsje beter
Onoes wat nu wat nu wat nuquote:Op maandag 16 maart 2020 18:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje! Merk er weinig van, behalve dat het op het werk rumoerig is. Je voelt de spanning of we wel of niet gaan sluiten. Tevens zijn ook de komende weken repetities met het orkest afgelast en vioolles. En het optreden waar ik zo naar uitkeek
O was ie van jou 🐒quote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
Een kut OP?! Heb je nog nooit zo in de steek gelaten gevoeld door je.
Zo heeft iedereen zijn taak hierquote:
Even die traanbuizen weer doorprikkenquote:
Aahquote:Op maandag 16 maart 2020 22:30 schreef skysherrif het volgende:
dus nu kom ik jou maar hier de liefde verklaren
Mensen die op discord zitten kijken Flippie en ik op neerquote:Op maandag 16 maart 2020 22:30 schreef skysherrif het volgende:
dus nu kom ik jou maar hier de liefde verklaren
Maar flippiee zit er zelf op?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die op discord zitten kijken Flippie en ik op neer
Dm het me maarquote:Op maandag 16 maart 2020 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets anders maar wil geen ban
Beetje ouwehoeren en rondhangen. Zelfde als jij denk ik zo maarquote:
Het is gewoon een nieuwere versie?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:01 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij ook wel van de OG zou zijn
Heeft de charme van de oude Sims verloren. Hot Datequote:Op maandag 16 maart 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwere versie?
Is dat met die steden?quote:Op maandag 16 maart 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwere versie?
xmiljoenmiljardquote:
The return of Braddiequote:
jawel hoor.. je houdt van kaas.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was jij gister om zes uur nog naar coffeeshop gerend?
Beterschapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanaf 4 uur wakker en hoesten.
Dit is het einde.
Ik zal goed zorgen voor je partnerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is het einde.
Vervelend kaneeltjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is het einde.
ripquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is het einde.
Mwa de zorg en de leraren hebben het zwaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vervelende tijden ook voor jou...
Altijd maar druk
en jij aan het thuis werken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa de zorg en de leraren hebben het zwaar
Yup is ook minder feest dan men denkt (in mijn geval) iedereen wil om het minste of geringste een video callquote:
O ok ja kan welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Topic was netjes op tijd afgesloten. Daarom zag je ook dat niet zoveel mensen posten. En zo hoort het ookquote:
ja ideaal is het zeker niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yup is ook minder feest dan men denkt (in mijn geval) iedereen wil om het minste of geringste een video call
Leraren hebben driekwart van het jaar vakantiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut want je merkt dat naar kantoor gaan toch ook sociaal bezigheid is en dat valt nu best wel wegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja ideaal is het zeker niet.
Ik ben op zich nog wel blij dat ik gewoon naar kantoor mag.
wel met extra afstand tussen de mensen en wat extra hygiëne regels, maar dat is makkelijker dan alles van thuis uit doen.
dat ook ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook kut want je merkt dat naar kantoor gaan toch ook sociaal bezigheid is en dat valt nu best wel weg
Oh ja dat ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook ja.
sporten ook. ik heb de afgelopen dagen genoeg zelf gesport, maar mis toch direct de trainingen met andere mensen
Daar zou ik niet te veel vanuit gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
En nu hebben we gewoon meer flips hier
Ik geniet van het momentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel vanuit gaan
Je bedoelt geniepig gluren naar vrouwen zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook ja.
sporten ook. ik heb de afgelopen dagen genoeg zelf gesport, maar mis toch direct de trainingen met andere mensen
Voor mij idd nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:53 schreef scrupuleus het volgende:
Ach voor de gemiddelde fokker veranderd er vrijwel niets.
Nee, ik bedoel: hou je achterlijke muil dicht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bedoelt geniepig gluren naar vrouwen zeker
Dit is zo onnodig. Waarom zijn er zoveel taalbarbaren hier die altijd moeten schelden? Ik respecteer jou toch ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: hou je achterlijke muil dicht.
Gianni heeft het licht nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is zo onnodig. Waarom zijn er zoveel taalbarbaren hier die altijd moeten schelden? Ik respecteer jou toch ook
Hi scrupquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gianni heeft het licht nog niet gezien
Ik ben het hier mee eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: hou je achterlijke muil dicht.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hai geweldige prachtige intelligente man
Idd. Jammer. We zijn allemaal 1 ONZquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gianni heeft het licht nog niet gezien
Quote je nu niet de verkeerde man?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hai geweldige prachtige intelligente man
Hoe staat het met het contract om te trouwen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen stress hier. Heb gewoon een contract
Als ik het vraag dan is het een ja, maar ik voel nog niet de behoefte om te trouwen op korte termijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe staat het met het contract om te trouwen?
Ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik het vraag dan is het een ja, maar ik voel nog niet de behoefte om te trouwen op korte termijn
Tuurlijk. Zit in mijn pyjama op een dinsdagochtend te kijken naar comedy central met in de verte een openstaande laptop. Dit is het toppunt van gelukquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zit in mijn pyjama op een dinsdagochtend te kijken naar comedy central met in de verte een openstaande laptop. Dit is het toppunt van geluk
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk! Fijn dat je ook netjes hebt gewacht tot het topic weer open ging.
Zet je professionaliteit maar in!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk! Fijn dat je ook netjes hebt gewacht tot het topic weer open ging.
totale anarchie wegens coronavirus, dus dan worden taken maar toegewezen aan de eerste gek die men tegenkomtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Sinds wanneer maakt Kiid de regels hier?
Nooitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Is al best een tijdje hoor. Al een maand geloof ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij quote je de verkeerde nu, maar bedanktquote:
De koekkoek met al die zzp'ertjesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
totale anarchie wegens coronavirus, dus dan worden taken maar toegewezen aan de eerste gek die men tegenkomt
Het is toch juist makkelijker dit te zeggen tegen een anonieme strijder?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:01 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, dus ik vind het moeilijk om zulke privézaken te delen.
Wil jij niet voor mij spreken aub, dank je wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met mensen onder elkaar is het altijd leuk
ik ben Trollsciencequote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:01 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, dus ik vind het moeilijk om zulke privézaken te delen.
kk op naar je eigen scquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Solotovski het volgende:
OMG BRADDIE
dacht dat je niet meer met fok geassocieerd wilde worden?
Ik kan dat niet beloven als je zulke domme dingen blijft zeggen amigoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil jij niet voor mij spreken aub, dank je wel.
Klopt, maar het is nou eenmaal gebeurt, en ik kan het misschien nog in m'n voordeel gebruiken voor m'n 2e kanaaltje ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:28 schreef Solotovski het volgende:
OMG BRADDIE
dacht dat je niet meer met fok geassocieerd wilde worden?
Hoelang geef je het voordat mensen weer onder je huid zitten hier?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:35 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nou eenmaal gebeurt, en ik kan het misschien nog in m'n voordeel gebruiken voor m'n 2e kanaaltje ook
Ze zullen even moeten graven om onder mijn huid te komen, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoelang geef je het voordat mensen weer onder je huid zitten hier?
Plek zat daarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoelang geef je het voordat mensen weer onder je huid zitten hier?
Misschien is een poultje wel een leuk idee. Euro'tje inzet ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Ze zullen even moeten graven om onder mijn huid te komen, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.
Ik ben er helaas alweer een tijdje uit. Ik had de hoop dat braddie inmiddels een kilo of 60 lichter zou zijnquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben er helaas alweer een tijdje uit. Ik had de hoop dat braddie inmiddels een kilo of 60 lichter zou zijn
Is dat cod wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, kut spel.
Speel alleen fifa, nba, f1 en cod
Heb cod gisteren gekocht, volgens mij heeft dat spel tegenwoordig alleen maar extreem kleine maps maar heb nog niet genoeg games gespeeldquote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb cod gisteren gekocht, volgens mij heeft dat spel tegenwoordig alleen maar extreem kleine maps maar heb nog niet genoeg games gespeeld
Shipment spelen is alsof je kanker hebt en corona krijgt
Na cod4 is het mijn meest gespeelde cod. Heb warzone nog niet geprobeerd, maar vind battle royal ook alleen leuk met vrienden en die heb ik nietquote:
Shipment campen voor de killstreaksquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb cod gisteren gekocht, volgens mij heeft dat spel tegenwoordig alleen maar extreem kleine maps maar heb nog niet genoeg games gespeeld
Shipment spelen is alsof je kanker hebt en corona krijgt
Hoe camp je daar als je vijanden gewoon voor of achter je spawnen schlemielquote:
De spawnpunten niet uit je hoofd kennen en niet weten dat je achterin de container veilig bentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe camp je daar als je vijanden gewoon voor of achter je spawnen schlemiel
Maar verdomme wat had hij een uitgavenbudget.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Midas was echt een waardeloze voetballer
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar verdomme wat had hij een uitgavenbudget.
Campersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
De spawnpunten niet uit je hoofd kennen en niet weten dat je achterin de container veilig bent
Braddie!!!!! Ben jij het echt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Bradge-TV het volgende:
Man man manDoe ik net online een boodschappenlijst maken voor bezorging A.S Vrijdag zijn letterlijk alle bezorgmomenten voor de komende 3 weken vol
Lekker om middernacht de bestelling voor de 31ste er in gezet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Bradge-TV het volgende:
Man man manDoe ik net online een boodschappenlijst maken voor bezorging A.S Vrijdag zijn letterlijk alle bezorgmomenten voor de komende 3 weken vol
Heb je zelf geen tijd om boodschappen te doen ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Bradge-TV het volgende:
Is toch logisch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Bradge-TV het volgende:
Echt he, kortademig zijn door zwaarlijvigheid is geen astma, je kan gewoon naar buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je zelf geen tijd om boodschappen te doen ofzo?
Ik vind je liefquote:
Tijd wel, maar ik ga m'n huis niet uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je zelf geen tijd om boodschappen te doen ofzo?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:00 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Tijd wel, maar ik ga m'n huis niet uit
Diabetes.quote:
voorzorgsmaatregelen dit dat.quote:
Dan maak je het weer groter dan het is. Ga naar de winkel, loop niet tegen mensen aan, was je handen als je thuis komt en er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:04 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
voorzorgsmaatregelen dit dat.
Ik ben vanochtend in de tuin bezig geweest, maar meer buiten kom ik voorlopig niet
Waarom ga je niet gewoon naar buiten om het te halen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Bradge-TV het volgende:
Omdat ik liever het zekere voor het onzekere neem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar buiten om het te halen?
Waarom reageer je wel op hem en niet op mij?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Omdat ik liever het zekere voor het onzekere neem.
Wat een luxe om die keuze te hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Omdat ik liever het zekere voor het onzekere neem.
Omdat jij alleen maar reageert om te provoceren en ik geef om braddiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waarom reageer je wel op hem en niet op mij?
Misschien maak ik het groter dan het is, maar er zijn niet voor niets de maatregelen die er al zijn. En ik neem gewoon liever het zekere voor het onzekere, alle sociale activiteiten zijn afgelast en enige momenten dat ik buiten kom zijn om de kliko's aan de weg te zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:07 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dan maak je het weer groter dan het is. Ga naar de winkel, loop niet tegen mensen aan, was je handen als je thuis komt en er is niets aan de hand.
Dat is niet waar, ik probeer hem zijn angst af te nemen en te stimuleren om naar de winkel te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat jij alleen maar reageert om te provoceren en ik geef om braddie
Jij geeft helemaal niet om braddie. Je bent een zuiger, niks meer en niks minderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat jij alleen maar reageert om te provoceren en ik geef om braddie
Wat dat betreft ben je weer terug bij af toen je nog in het schuurtje zatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Misschien maak ik het groter dan het is, maar er zijn niet voor niets de maatregelen die er al zijn. En ik neem gewoon liever het zekere voor het onzekere, alle sociale activiteiten zijn afgelast en enige momenten dat ik buiten kom zijn om de kliko's aan de weg te zetten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je weer terug bij af toen je nog in het schuurtje zat
Het waren inderdaad goede tips die je gaf. Het is dat ik al een voorraad heb liggen anders was ik nu naar de supermarkt gerendquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik probeer hem zijn angst af te nemen en te stimuleren om naar de winkel te gaan.
de waarheid mag gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij geeft helemaal niet om braddie. Je bent een zuiger, niks meer en niks minder
Ik ben blij dat je er bent hoor vriendelijke reus. Normaal gesproken trek ik de kar hier qua activiteit, maar jij bent een waar postcijferkanon.quote:
Zo erg is het dus niet. De winkels zijn met een reden open. Je kunt gewoon boodschappen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Misschien maak ik het groter dan het is, maar er zijn niet voor niets de maatregelen die er al zijn. En ik neem gewoon liever het zekere voor het onzekere, alle sociale activiteiten zijn afgelast en enige momenten dat ik buiten kom zijn om de kliko's aan de weg te zetten.
Waarom wordt de waarheid altijd maar gestimuleerd terwijl een leugentje om bestwil zoveel beter is?quote:
Waarom gaan we geen boodschappen doen voor braddie? Zou niet voor het eerst zijn dus we weten al hoe het moet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zo erg is het dus niet. De winkels zijn met een reden open. Je kunt gewoon boodschappen doen.
Omdat ik al belasting afdraag aan Braddie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom gaan we geen boodschappen doen voor braddie? Zou niet voor het eerst zijn dus we weten al hoe het moet.
Ze moeten nog verwerken dat hij een deel daarvan weg heeft gegooid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom gaan we geen boodschappen doen voor braddie? Zou niet voor het eerst zijn dus we weten al hoe het moet.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Omdat ik al belasting afdraag aan Braddie.
Ik heb ook wel eens een pizza in de kliko zien eindigen. Hoort bij het braddielevenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze moeten nog verwerken dat hij een deel daarvan weg heeft gegooid.
Jawel, heb al een andere supermarkt gevonden die wél bezorgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:42 schreef Superdonald het volgende:
Maar @:Bradge-TV , grote vriend, wat ga je nu doen? Want je durft niet naar buiten maar je kan ook geen eten laten bezorgen.
Ha zie, ik zei toch dat je niks om braddie gafquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een pizza in de kliko zien eindigen. Hoort bij het braddieleven
wat heeft je opeens zo bang gemaakt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:16 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Het nieuws vooral. Gedragingen van mensen op straat, mensen in mijn omgeving. Nee hoor, blijf lekker binnen. Bang is een groot woord overigens, ik neem gewoon liever het zekere voor het onzekere.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
wat heeft je opeens zo bang gemaakt?
dacht dat je het allemaal niet zo boeiend vond enzo.
Ik snap nu wel waarom je nooit het nieuws kijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:13 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Het nieuws vooral. Gedragingen van mensen op straat, mensen in mijn omgeving. Nee hoor, blijf lekker binnen
Heb je natuurlijk een punt. Maar toch, het enige buiten wat ik de komende week kom is de achtertuin/voortuin/schuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:20 schreef GiornoGiovanna het volgende:
Als je voedsel laat bezorgen zit het ook onder de bacteriën.
Deze logica ontgaat mijquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ha zie, ik zei toch dat je niks om braddie gaf
Jeetje, jij ook nog steeds aanwezig op het braddie stormfront. Je bent wel een bijtertje hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef isax het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom je nooit het nieuws kijkt.
Lekker binnen blijven hou je het virus niet mee tegen overigens, zorgt alleen dat je later waarschijnlijk besmet raakt.
Ooit moet je weer naar buiten en Corona is een blijvertje.
Je moet wat als je verder geen dagbesteding hebt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jeetje, jij ook nog steeds aanwezig op het braddie stormfront. Je bent wel een bijtertje hoor
Ja dat helpt dus nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:27 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk een punt. Maar toch, het enige buiten wat ik de komende week kom is de achtertuin/voortuin/schuur.
Misschien niet, maar ik ga mijzelf ook niet een groter risico laten lopen door maar gewoon m'n dagelijkse dingen te blijven doen buiten.quote:
Maar dan krijg je het als de piek voorbij is. Je krijgt het waarschijnlijk toch wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik ga mijzelf ook niet een groter risico laten lopen door maar gewoon m'n dagelijkse dingen te blijven doen buiten.
Als ik het krijg dan is dat maar zo. Maar liever als de piek voorbij is zodat er plek is voor zorg mocht het nodig zijn, dan dat ik het nu krijg waar het nog stijgende is en alles overvol zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:38 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar dan krijg je het als de piek voorbij is. Je krijgt het waarschijnlijk toch wel.
M'n tagje staat goed hequote:
GA GEWOON BOODSCHAPPEN DOEN AAAHHH MAAR ECHT OOKquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Als ik het krijg dan is dat maar zo. Maar liever als de piek voorbij is zodat er plek is voor zorg mocht het nodig zijn, dan dat ik het nu krijg waar het nog stijgende is en alles overvol zit.
Frustrerend?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Superdonald het volgende:
[..]
GA GEWOON BOODSCHAPPEN DOEN AAAHHH MAAR ECHT OOK
En wiens probleem is dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik word daar dus he-le-maal niet goed van.
Dit is MIJN belastinggeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:52 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
En wiens probleem is dat?
Dat ik bepaalde dingen wel/niet doe moet jou helemaal niets interesseren beste.
Waarom val je hier altijd op terug, zo kunnen we toch geen gesprek hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:52 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
En wiens probleem is dat?
Dat ik bepaalde dingen wel/niet doe moet jou helemaal niets interesseren beste.
Dit is fraude. Ik stuur de Belastingdienst op je af.quote:
Ja duh, daar heb ik het toch ook niet over.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:53 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Jammer dan, IK bepaal alsnog wat ik doe.
Ik sta hier bovenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dit is fraude. Ik stuur de Belastingdienst op je af.
Ik heb dat voorlopig ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet wat als je verder geen dagbesteding hebt.
Kom je me halen? Maken we een ritje. Met je blonde bek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb dat voorlopig ook niet
Ja maar jij komt wel ergens enzo, isax ziet alleen de achtertuin van haar oudersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb dat voorlopig ook niet
Zit al een paar dagen in zelfisolatie dus het enige dat ik zie is mijn ps en netflixquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij komt wel ergens enzo, isax ziet alleen de achtertuin van haar ouders
Haha lekker zo’n lelijk kneuzenkind met een waterhoofd waar niemand mee wil spelen omdat ‘ie raar is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:05 schreef Catkiller het volgende:
OUD / Help mijn kind is slim! Hoe ga je om met hoogbegaafdheid? 2
Ik ga vanaf nu daar posten, die users begrijpen mij vast wel en @:00wildchild komt daar zeker niet haha.
@Superdonald pik je dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Haha lekker zo’n lelijk kneuzenkind met een waterhoofd waar niemand mee wil spelen omdat ‘ie raar is.
Have fun.
Hee zullen wij een keertje afspreken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Haha lekker zo’n lelijk kneuzenkind met een waterhoofd waar niemand mee wil spelen omdat ‘ie raar is.
Have fun.
Heb jij een negerdickquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:11 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee zullen wij een keertje afspreken?
Dan valt ie voorover johquote:
Niet zo groot dat er een grachtengangbang in pastquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:20 schreef 00wildchild het volgende:
Simone heeft een grote kut namelijk dus als jullie even gaan daten en mij met rust laten.
Kan je daar dan ook een scheepswerf in bouwen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet zo groot dat er een grachtengangbang in past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |