Big money politicsquote:Op maandag 16 maart 2020 19:13 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen regeringen van verschillende landen nou tot totaal verschillende conclusies komen op basis van experts?
Nee precies, “gewoon” even een overzicht van de feiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik maak me niet meer zorgen dan voor de speech
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik maak me niet meer zorgen dan voor de speech
Ja die groepsimmuniteit is echt de beste optie. Die krijg je ook als je iedereen in 1 klap ziek laat worden, maar dan maar iets trager ter bescherming van mensen als oa mijn vaderquote:Op maandag 16 maart 2020 19:16 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Er zit wel wat in om niet helemaal op slot te gaan want als je weer gaat versoepelen is het virus er alsnog en kun je opnieuw beginnen
Ik denk niet dat @ato dat veroorzaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:18 schreef Moira het volgende:
FOK! is weer niet te doen zegIs dat echt vanwege COR?
Ja maar dat is dus de bedoeling, dat is waar de regering nu voor gaat, voor die optie. De regering wil dat een groot deel van de bevolking uiteindelijk besmet raakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:14 schreef Guanabana het volgende:
Dat blijkbaar ook superveel mensen besmet gaan raken en ze daar al helemaal rekening mee houden....
Ik ben ook echt bang voor wie er ziek gaat worden en hoe erg.
Ja snap ik, maar als je leest dat er ook veel mensen onder de 50 op de IC terechtkomen kun je vanalles verwachten, voor je familie, voor jezelf, al ben je jong.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus de bedoeling, dat is waar de regering nu voor gaat, voor die optie. De regering wil dat een groot deel van de bevolking uiteindelijk besmet raakt.
Echt hequote:Op maandag 16 maart 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
Thank god is Rutte hier nu de minister-president
Maar het is toch niet dat we hier nog een marathon mogen blijven lopen? De meeste mensen zijn alsnog binnen/alles gesloten etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus de bedoeling, dat is waar de regering nu voor gaat, voor die optie. De regering wil dat een groot deel van de bevolking uiteindelijk besmet raakt.
twitter:cornaldm twitterde op maandag 16-03-2020 om 19:17:24Bijvoorbeeld deze vraag - ja https://t.co/Nt4OKaomLd reageer retweet
Ja, daarom snap ik deze aanpak niet zo goed. In het VK was er behoorlijk wat kritiek toen Johnson dezelfde aanpak aankondigde maar nu lijkt het of iedereen het prima vindt.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je leest dat er ook veel mensen onder de 50 op de IC terechtkomen kun je vanalles verwachten, voor je familie, voor jezelf, al ben je jong.
Ja ik ga morgen mijn oma even een kaartje sturen, is toch iets.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ben voor mezelf nu ook wel blij dat ik bij mijn ouders woon. Ben je als familie bij elkaar met deze ellende.En hoef je je niet op afstand druk te maken.
Als je dan ook deze Tweet ziet:twitter:cornaldm twitterde op maandag 16-03-2020 om 19:17:24Bijvoorbeeld deze vraag - ja https://t.co/Nt4OKaomLd reageer retweet
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |