SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leveren aan coffeeshops mag ook niet toch? Ze hadden een mooie slag kunnen slaan inderdaad. Zowel in de zaak als aan de achterdeur.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja daar had politie en justitie een mooie heterdaad op bezit van meer dan 500 gram voorraad kunnen doen.
Hmm lekker luxe als je er vanuit gaat dat iedereen een 2e badkamer heeftquote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef AnneX het volgende:
Ja, Toch een beetje moeite om de voorzitter van WHO serieus te nemen, zal geen kleine jongen zijn.
Serieus nog voordoen hoe je in de elleboog niest op de presser.
Dat je indien mogelijk een 2e badkamer in gebruik houdt voor de positief geteste mensen.
Thuis!![]()
Testen. Waar? is toch ook overbelasting van gezondheidszorg.
Neeeeeee!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Rip kampeermeet https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-gemeente-Tynaarlo
Ik zou ze nummeren en stickers plakken.. gaat het nooit meer mis.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vijf badkamers, welke is nu de tweede?
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/BBCWorld/status/1239583228555603969
Precies wat we hiet niet doen uiteraard...
Plek ook bijna niet. Wij zijn nu aan het kijken of we tenten voor de hap mogen neerzetten met pc’s en zo om mensen te kunnen testen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.
Ontwikkel, fabriceer en lever jij de tests? En regel je de menskracht om al die tests te beoordelen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/BBCWorld/status/1239583228555603969
Precies wat we hiet niet doen uiteraard...
Hmm ik heb geen issues met minder sociaal doorgaans.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
CUL-technisch vind ik het wel lekker overigens, die social distancing. Allemaal dingen die normaalgesproken niet gaan: doordeweek stoofvlees, halloumi bij de lunch
Arme burenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Jross is in de woonkamer aan het sporten![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar ik begreep dat we er ook de mankracht domweg niet voor hebben. Je hebt mensen en materiaal nodig om te testen.
Hoe kunnen andere landen dan drive troughs hebben? En wel iedereen met verschijnselen testen?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ontwikkel, fabriceer en lever jij de tests? En regel je de menskracht om al die tests te beoordelen?
Het is geen kwestie van niet willen, maar van niet kúnnen.
Ah toe, laat het zo zijn dat jij daar onderuit gezakt op de bank met een zakje chips naar zit te staren!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Jross is in de woonkamer aan het sporten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |