Ze zouden alle niet essentiële bedrijven dicht moeten gooien.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:56 schreef hollandia02 het volgende:
15:48
Duitsland wil op supermarkten na alle winkels sluiten. De Duitse regering wil dat de meeste winkels in het land dichtgaan om het coronavirus beter te kunnen bestrijden. Alleen supermarkten en andere zaken die nodig zijn voor de directe verzorging, zouden open mogen blijven.
Dat melden Duitse media, die zich beroepen op regeringskringen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Heb je er wat van gezegd? Gehoest?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef RAVW het volgende:
net ook weer een in de winkel die helemaal tegen mij aan kwam staan om het scheiding balkje te pakken
dacht WTF heeft die in zijn ogen en oren
of kon ze niet tellen en weten wat 2 meter is of AFSTAND HOUDEN betekent
En dat zei je ook?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef RAVW het volgende:
net ook weer een in de winkel die helemaal tegen mij aan kwam staan om het scheiding balkje te pakken
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:53 schreef Newone82 het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen van slechts 5 dagen geleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rofen-rivm-thuisarts
Niet uitverkocht
Mensen die last hebben van griepachtige verschijnselen hoeven niet bang te zijn dat paracetamol binnenkort is uitverkocht. "We hebben echt genoeg voorraad", zeggen de woordvoerders van Kruidvat, Trekpleister en Etos.
"We hebben op tijd geanticipeerd op de verhoogde vraag naar handgels, antibacteriële zepen en paracetamol", zegt Pauline van den Brandhof van Albert Heijn en Etos. Er ligt volgens haar genoeg in de winkels. "En als dat niet zo is, wordt het heel snel aangevuld."
Hier echt gewoon niks te krijgen, van de Kruidvat tot de AH tot de Jumbo. Al dagenlang geen paracetamol verkrijgbaar.
Wel frappant dat het Mexicaans is na de Mexicaanse griepquote:Op maandag 16 maart 2020 15:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Corona bier overigens walgelijk spul. Is alleen leuk wegens de fame van een bekend Mexicaans biertje. (Voor dit virus)
ik zou zeggen laat een ruft.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef RAVW het volgende:
nee alleen even boos aangekeken , maar ze begreep de hintquote:
quote:Depla wil afhaalloket voor hasj en wiet tegen straathandel
BREDA - Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico’s.
https://www.bndestem.nl/b(...)raathandel~a933bf85/
ik heb al film1 ik wil compensatie!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo: Film1 en kinderzenders vier weken gratis voor alle klanten
https://www.totaaltv.nl/n(...)s-voor-alle-klanten/
KPN zou Film 1 ook open gooien... Nu weer stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
1,5 meterquote:Op maandag 16 maart 2020 15:59 schreef RAVW het volgende:
nee maar is niet bevordelijk tijdens koorts.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Paracetamol = geen ibuprofen.
nee de een is pijnstillend en de andere onstekings remmersquote:Op maandag 16 maart 2020 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Paracetamol = geen ibuprofen.
ontwikkeling van een SARS vaccin was stopgezet omdat er geen gevallen meer waren (dan kan je sowieso geen phase 3 trials uitvoeren: mensen vaccineren en kijken of het aantal besmettingen in die groep lager ligt)quote:Op maandag 16 maart 2020 15:48 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dat roepen zoveel groepen. In Duitsland zit een team, in Amerika. Als ze nu allemaal eens gewoon samen gaan werken en het geld belang eens even aan de kant zetten. Nu is het een wedloop geworden tussen deze bedrijven.
En daarnaast is dit niet zomaar even klaar gespeeld, 17 jaar en niks voor SARS. 7 jaar en niks voor MERS en nu doen ze het even in een paar maandjes. Nee geloof me, dit duurt langer dan wat ze roepen.
Waar staat dat?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:02 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee maar is niet bevordelijk tijdens koorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |